24.10.2016

PHOTOMIX #2


Hej !

Co prawda z jednym dniem później, ale tak wyglądał mój tydzień.
Trochę Lublina w drodze do pracy, uczelnia, świętowanie 5 rocznicy i kino (kto widział już "Dziewczynę z pociągu" ? 

Enjoy !


Piękny, słoneczny poniedziałek.


Typowe jesienne zdjęcie / Moje osiedle


Lublin x2


WBiA Pollub


Za to we wtorek szaro, buro i ponuro


Deszczowa środa


Nowa trasa do pracy - za parkiem ludowym praca wre


Arena Lbn


Lbn / w końcu spróbowałam kokosowego mleka, ale sojowe rlz :)


Sobota deszczowo / Zadowoleni po kinie :)


Sobotnie kino - Dziewczyna z pociągu / Grał mi serenadę ! / Piękny bukiet na piątą rocznicę.


44 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :)
    Nie miałam okazji być jeszcze w Lublinie.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, Najlepszego na kolejne lata :) pozdrawiam
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny photomix :) Na "Dziewczynę z pociągu" mam zamiar się wybrać w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To Twoje osiedle wygląda świetnie, uwielbiam takie uliczne/miejskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Ślicznie razem wyglądacie! :D

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    wirtualniewalniety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! :) Jeżeli chodzi o "dziewczynę z pociągu", to oglądałam i jakoś mnie nie porwał :)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia, uwielbiam Lublin ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia zastanawiam się ylko czemu w kuleczkach :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem ;D Po prostu lubię zdjęcia w okręgach :D

      Usuń
  10. Świetne zdjęci! Nie oglądałam jeszcze tego filmu ale muszę to zrobić bo dużo osób poleca. :)

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I jak Ci sie podobał ten film ? Bo opis filmu mnie nie przekonuje ;) A Ty jakie masz zdanie ?
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oceniam tak 6/10 :) Ogólnie lubię filmy, w których do końca nie wiadomo o co chodzi :) Aczkolwiek był jeden moment, gdzie dialog między głównymi bohaterami był tak idiotycznie nagrany, że nie wiedziałam czy śmiać się, czy płakać :D ja poszłam na niego ze wzgl na książkę - masa ludzi ją polecała, więc najpierw chciałam zobaczyć film (bo zawsze jest gorszy od książki - nie oszukujmy się), a potem przeczytać książkę właśnie ;) W każdym bądź razie można obejrzeć w wolnej chwili, ale jak mówię - dla mnie 6/1o :)

      Usuń
  12. Fajny mix, podobają mi się takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam tego filmu, ale po recenzjach jakoś mnie nie przekonuje, chociaż może jakiś nudny wieczór mnie do niego przekona ;)
    Bardzo fajne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam
    w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się sposób w jaki obrobiłaś zdjęcia - ten okrągły :D Bardzo wyjątkowy!
    Mój blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, ale trochę smutne... jak cała tegoroczna jesień ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby zwykła codzienność a i tak piękne zdjęcia :) Śliczni jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 5 rocznicy ;) ja też niedawno świętowałam ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje piątej rocznicy! Mimo deszczowej pogody na pierwszych kadrach ostatnie tak rozgrzewają serce że aż miło :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia ,naprawdę fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :) olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny post! http://start-afire.blogspot.com/2016/10/ootd-with-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia! Gratuluję rocznicy :D Ja też chętnie wybrałabym się na dziewczynę z pociągu, ciekawi mnie ten film :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne są te zdjęcia! Cały czas się zachwycam! OBSERWUJĘ!!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zdjęcia i sposób wykonania wpisu! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia.:) Widziałam już "Dziewczynę z pociągu" i bardzo mi się podobała.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałam książkę, ale w kinie jeszcze nie byłam. Jakoś mnie nie ciągnie słuchając opinii o tym filmie. Chyba poczekam aż będzie możliwość obejrzenia na necie :D

    Piękne zdjęcia i gratuluję 5 rocznicy! Nic tylko życzyć Wam jeszcze więcej miłości i kolejny, kolejnych rocznic! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. ale super wyglądaja te okrągłe zdjęcia ;D:) gratuluję rocznicy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Ja może nie uwielbiam, ale nawet lubię ;)

      Usuń
  30. Gratuluję rocznicy! :)
    Pozdrawiam
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawy sposób przedstawiania, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  32. mega ciekawa forma tych zdjęć! gratuluję 5 rocznicy i życzę dalszej wytrwałości :)
    mvgdalena

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne ujęcia. Nie widziałam tego filmu, ale planuję. Warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go obejrzeć, choćby przez sam fakt, jak książka była i jest polecana :) ale nie wiem czy warto iść do kina :) teraz pewnie bym go obejrzała w necie :)

      Usuń
  34. super zdjęcia! a dziewczyny w pociągu niestety nie widziałam ; (

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.