14.11.2016

TATRY #5

Hej !

Dziś chcę podzielić się z Wami zdjęciami z Morskiego Oka.

Enjoy !



Domyślałam się, że to najbardziej popularne miejsce turystyczne w Tatrach, ale nie spodziewałam się tam aż takich tłumów ! 
No i Ci turyści idący w klapeczkach.. 


Swoją trasę zaczęliśmy w Palenicy, do której przywiózł nas busik z Łysej Polany. Dalej szliśmy prosto na Morskie Oko i Czarny Staw pod Rysami, który też Wam pokażę, ale w osobnym poście.



Po drodze nie robiłam za dużo zdjęć, ale zatrzymaliśmy się na chwile przy Wodogrzmotach Mickiewicza







Następnym przystankiem było już Morskie Oko.


















31 komentarzy:

  1. Piękne zdjecia nad morskim okiem byłam 2 razy, i szłam pieszo ledwo doszłam ;) Pozdrawiam i czekam na więcej :*
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia i piękne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki :) Chętnie pojechałabym teraz w Tatry :) Kocham nasze Polskie góry :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam! Byłam tam wiosną i mgła wtedy była niesamowita, ale dodawało to charakteru tym widokom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, ale piękne wodospady :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego roku faktycznie istne oblężenie Tatr było. :)
    Pod Rysami nigdy jesz cze nie byłam! :) Trzeba nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)
    www.allicestyle.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny Blog <3


    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Wspólna obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy tam nie byłam, mam nadzieję, ze uda mi się niedługo pojechać tam!
    Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Tatry <3
    W tym roku byłam nad Morskim Okiem i były strasznie tłumy. W sumie tam zwykle są tłumy.
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia są cudowne. aż zatęskniło mi się za górami ; x

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię góry co roku jestem w Zakopanem
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie górskie krajobrazy *.*
    Nad Morskim Okiem byłam tylko raz, ale mam nadzieję, że za jakiś czas ponownie się nad nie wybiorę :)

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. Byłam dwa razy nad Morskim Okiem ale to już było dawno temu. Pojechałabym tam jeszcze kiedyś :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne widokI *.* ja jestem bardzo często w Zakopanem i zawsze mnie to zachwyca :)wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ! :)
      chciałabym być częściej w górach.. <3

      Usuń
  16. Chciałabym się tam przenieść i poodpoczywać tamtejszym świeżym powietrzem... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nareszcie jakiś blog o fotografii, a nie tylko o modzie :D
    Świetne zdjęcia, a przy okazji bardzo miło się czyta ;)
    Oby tak dalej!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pisaniem ciągle mam problem, bo najchętniej nic bym nie napisała, ale jakoś tak głupio wrzucić same zdjęcia xD

      dziękuję ! :)

      Usuń
  18. matko, mój raj na ziemi <3 nie mgę uwierzyć, że tam może być właśnie tak pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na zimowy wpis od Ciebie, a w góry muszę się wybrać - w planach mam 17 grudnia, już nie mogę się doczekać :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimowe może będą w połowie grudnia, bo zimy nie ma ;D
      Za to ja teraz czekam na zimowe góry u Ciebie :)

      Usuń
  20. Tam jest tak pięknie, a ja jeszcze nie odwiedziłam tego miejsca, no kurcze! :D czas chyba zacząć planować wycieczki, bo co widzę jakieś fotorelacje, to zaczynam marzyć żeby tam się przenieść osobiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko uważaj, bo apetyt rośnie w miarę jedzenia ! :)
      Ja byłam dopiero pierwszy raz latem, a już planuje na co wejdziemy w przyszłym roku :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.