08.01.2017

ANALOGLOVE


Hej wszystkim!

Choć jeszcze o tym nie wspominałam na blogu, od dłuższego czasu moje serduszko bije szybciej podczas oglądania analogowych zdjęć. Sami przyznajcie - ten klimat, kolory, szumy.. <3 


Kiedy ok 5 lat temu totalnie zauroczył mnie ten typ fotografii, wiedziałam, że prędzej czy później sama tego spróbuję.

Zenita 12 Cd dostałam 4 lata temu od swojego chłopaka na naszą pierwszą rocznicę. 

Od tamtej pory wypstrykałam 5 klisz, przy czym jedną zepsułam i musiała pójść do kosza (do tej pory cierpię, bo był tam Budapeszt, który swoją drogą uwielbiam).

Po bardzo długiej przerwie, w tym tygodniu kupiłam 3 klisze i mam zamiar znów coś stworzyć.
Także za jakiś czas, na pewno coś się tu pojawi.
Ale zanim to nastąpi, podzielę się z Wami materiałem, który zalega na płytach.

Enjoy !































34 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Aż żałuję, że jestem zmarzluchem i ostatnio żadnych zdjęć zimie nie zrobiłam... :D
    Czekam na efekty pracy z Zenitem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszłam wczoraj i myślałam, że mi ręcę odmarzną ;D
      masakra :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście, zdjęcia są bardzo klimatyczne. I chociaż zimy nie lubię, to na fotki bardzo miło się patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima jest najlepsza zza okna ciepłego domu ;D

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia :) Zima bardzo ładnie wygląda na zdjęciach :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! :) Również ostatnio wybrałam się na krótki spacer i wykonałam klika takich fotografii. Niby zwykłe kadry, ale także cieszą :)

    Zapraszam do siebie
    Jeżeli spodobają Ci się moje posty, będzie mi bardzo miło, gdy mnie zaobserwujesz, będziesz wtedy na bieżąco :)
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej przy takich minusowych temp ciężko o dłuższe wojaże ;)
      dziękuje ! :)

      Usuń
  5. Masz rację śliczne są te zdjęcia <3 Pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te może nie, ale zdj u innych - petarda :)
      dziękuje !

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia :) Mają wspaniały klimat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Okurczę fotografia ma urok. Wykonana w ten sposób zdecydowanie ! :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia ! Można je oglądać i oglądać i się nie znudzą <3 Masz talent kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia :) Mają niesamowity klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale przepiekne zdjecia :O ja tak uwielbiam zime na zdjęciach :O !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, ja uwielbiam analogowe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam, że skądś Cię kojarzę- chyba z instagrama :D Piękne kadry! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zdjęcia! Aż sama bym wyszła porobić zdjęcia ale niestety jak wracam do domu to już jest ciemno :( Czekam na więcej postów ze zdjęciami. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też, dlatego zawsze czekam na weekend ;)

      Usuń
  14. Cudowne !! <3
    Wyobrażam sobie jak Twoje palce odczuwały ten mróz ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny szablon bloga:-P tak jakby w moim guście (mam identyczny!:))
    Zdjęcia są cudowne:D aż poczułam ten klimat:)
    Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tak, to bardzo powszechny szablon ;D widziałam go już wiele razy w blogosferze, ale nie dziwię się - jest prosty, przejrzysty i darmowy ;D

      dziękuje ! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.