środa, 4 stycznia 2017

BYE BYE 2016, HELLO 2017 !


Hej wszystkim w 2017 roku ! :)

źródło: Pinterest

Po prawie miesięcznej przerwie, wracam z podsumowaniem poprzedniego roku.
Nie był to co prawda mój najlepszy rok, ale myślę, że sporo się nauczyłam.

Także zapraszam na krótkie, bardziej prywatne podsumowanie (a raczej przypomnienie sobie jak wyglądał) 2016 rok.


Nowy Rok zaczęliśmy Sylwestrem w stylu disco - klimaty ABBY i Modern Talking 



Gdybym miała podsumować większość czasu, który spędziłam do połowy lipca, śmiało mogę zawrzeć to w tych trzech zdjęciach:

   

Nowa generacja selfie xD


W lutym oprócz sesji na uczelni, rozpoczęliśmy sezon grillowy na urodzinach Kamila.



Luty-kwiecień nie działo się nic ciekawego, natomiast maj przywitał nas ciepłym długim weekendem <3 poza tym byłam na dwóch komuniach i nie zabrakło nas na juwenaliach.

  





Czerwiec upłynął pod znakiem kolejnej sesji na uczelni, a lipiec zaczęłam praktykami z geologii i geotechniki. 



Byłam też na ślubie kuzynki, a w domu zaczął się etap remontów.


  


W sierpniu skoczyliśmy na tydzień w Tatry, a po powrocie, razem z dziewczynami zajęłam się organizacją wieczoru panieńskiego dla mojej siostry. No i po 4,5 roku zdjęłam w końcu aparat na zęby ;D




We wrześniu wybił BIG DAY dla Izy i Sebastiana.

 


W tym roku nie brakowało też wypadów na rowery, ognisk, spotkań ze znajomymi i spacerów z piesełem.

 




  


Od października wprowadziliśmy się do innego mieszkania i zaczęłam pracę. Spędziliśmy też fajne Andrzejki.





W listopadzie nie działo się nic ciekawego, a w grudniu sami wiecie - świąteczne klimaty :)

najlepszy prezent <3


I na koniec bilans w zwierzyńcu:
1 pies (bez zmian)
+/-13 kotów ( 10 urodzonych, 3 stare - ostatecznie zostały 3)
 - minus 1 szynszyla 


 



Tak pokrótce wyglądał mój rok z bardziej prywatnej strony. 
A jak Wam minął 2016?

Na koniec życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ! :)



9 komentarzy:

  1. Fajne podsumowanie! :) Lubię takie posty z dużą dawką zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś super aktywny rok, widać, że czerpałaś garściami :) Wszystkiego najlepszego w 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, super zdjęcia ;) szczęśliwego Nowego roku ;)
    Pozdrawiam
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ,że znalazłaś czas aby sobie to wszystko podsumować
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne podsumowanie :) Życzę ci, aby ten rok był lepszy od 2016 :)
    Szynszyl słodki, szkoda, że nie masz już go :(

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te malutkie kotki! I pięknie wyglądasz, masz świetne oczy :) Dla mnie 2016 mało udany, ale szkoda się już oglądać wstecz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ufff! co jedno zdjęcie to piękniejsze! :D U mnie rok 2016 nie był zły, ale też nie mam do niego zbytniego sentymentu :D Chociaż troszkę się pozmieniało, zaręczyny, wspólne mieszkanie. Nie mniej jednak mam nadzieję, że ten rok będzie o niebo lepszy! :D

    Wszystkiego dobrego i jeszcze więcej takich cudownych chwil jak na zdjęciach powyżej! :D :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.