12.01.2017

FOTOWYZWANIA na 2017 rok !


Hej wszystkim !

Nowy rok - nowe plany i cele.

Jednym z moich planów jest poprawienie (choć w małym stopniu) swoich umiejętności fotograficznych, a że najlepszym - moim zdaniem - sposobem na naukę jest praktyka, znalazłam kilka fotograficznych wyzwań, które mam zamiar podjąć w 2017 roku.

źródło: Pinterest

Jeśli chcecie o nich przeczytać, a być może też je podjąć, zapraszam do dalszej części postu !


  • A Day in the Life - Dzień z życia
    W tym wyzwaniu wybieramy jeden dzień i fotografujemy wszystko, co się podczas niego działo. To dobra droga do złapania 'fotograficznej rutyny', by uwieczniać zwykłe chwile codzienności.

  • A Black and White Projects - Wyzwanie czarno-białe
    Wyzwanie uczy robienia zdjęć w trybie monochrome, ale można też obrobić je w programach graficznych. Jeszcze nie wiem na co się zdecyduję, ale będę chciała zrobić jeden taki czarno-biały miesiąc, tj. po jednym zdjęciu dziennie przez 30 dni.


  • 10 on 10 Project 
    Wyzwanie polega na zrobieniu dziesięciu zdjęć każdego dziesiątego dnia miesiąca, tj 10 stycznia, 10 lutego itd.
    Oczywiście można zrobić ich więcej i wybrać 10, które uważamy za najlepsze.


  • 100 Days of Summer - 100 dni lata
    Wyzwanie polega na zrobieniu 100 zdjęć latem. Choć astronomiczne lato ma 93 dni, to chyba można naciągnąć wyzwanie do '100 zdjeć z lata' - przynajmniej ja tak zrobię.


  • ABC Project
    W tym wyzwaniu robimy zdjęcia kojarzące się z kolejnymi literami alfabetu. Może trwać przez 26 dni, 26  tygodni lub 26 miesięcy.


  • A Themed Project - Wyzwania tematyczne
    Tu mamy dowolność - miesiąc fotografowania makro, miesiąc naturę, miesiąc zwierzęta, a może miesiąc streetphotography ? Możemy wybrać co tylko chcemy !


  •  30 Day Challenge
    Znalazłam też kilka miesięcznych wyzwań na Instagram, ale myślę, że swobodnie można zrobić je też na blogu niekoniecznie w wypisanych tam miesiącach.

  





Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować chociaż większość z nich. Od 8 stycznia wystartowałam z ostatnim z nich - 30 Day Challenge. A już za ok miesiąc pierwsze wyniki wyzwania ! 


Co myślicie o takim rozwoju?
Może ktoś chce się przyłączyć? :)


Pozdrawiam, Kasia !

19 komentarzy:

  1. O kurczę , ale fajne wyzwania ;) Chyba też tak będę działać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to fajny sposób na praktyke ;d

      Usuń
  2. Bardzo fajnie, że podejmujesz takie wyzwania i chcesz się rozwijać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy ile dam radę zrobić :) dzięki !

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł :) Wyzwania podobają mi się :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne są te wyzwania! Chyba zrealizuję to czarno-białe, ostatnio bardzo mnie to kręci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, w takim razie czekam na efekty ! :)

      Usuń
  5. O kurczę, świetny pomysł! Sama z chęcią wykonałabym cos takiego : podczas czytania tego wpisu w głowie rodziły mi się już pierwsze pomysły :D

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, daj znać jak zaczniesz, na pewno wpadnę zobaczyć :)

      Usuń
  6. Fajne wyzwanie i kurcze ciawe urozaicenie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z takimi wyzwaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 zdjęć z lata jest super, chyba spróbuję!:D

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo :) będę czekać na efekty :)

      Usuń
  9. Dzień z życia , wyzwanie czarno-białe i 100 dni lata - te najbardziej mi się spodobały. I chyba sama wezmę w tym udział :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, daj znać jak zaczniesz :) na pewno wpadnę zobaczyć :)

      Usuń
  10. świetne wyzwanie, życzę powodzenia <3 pozdrawiam
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę trzymać kciuki, żeby wykorzystać chociaż 3 pomysły byłoby super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana :) jedno już robię, mam nadzieję, że większość uda mi się zrealizować :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.