poniedziałek, 20 lutego 2017

FERIE 2017


Hej wszystkim !



W ubiegłym tygodniu wybraliśmy się w nasze piękne, polskie Tatry.
Pogoda była idealna, a warunki na stokach naprawdę dobre.
Nie miałam możliwości, żeby zabrać aparat, dlatego też mam trochę zdjęć z telefonu, które możecie zobaczyć poniżej.

Enjoy !


Bustryk - bo tam mieszkaliśmy -  przywitał nas przepięknym słońcem i 10 stopniami !
W powietrzu czuć było już wiosnę.


Nasze widoki z okna.



Po odpoczynku śmigaliśmy na wieczornym jeżdżeniu na Suchym.

Drugiego dnia wybraliśmy się do Białki Tatrzańskiej, gdzie na Kotelnicy spędziliśmy pół dnia.
To zdecydowanie mój ulubiony kompleks !











No i na koniec coś, co uwielbiam !
Grillowany oscypek z żurawiną <3
A darmowy smakuje jeszcze lepiej.. :)



Tak wyglądał początek naszego wyjazdu.
Ostatecznie podzielę to na 2 posty, żeby nie zanudzać Was za bardzo.

Są tu zapaleni narciarze/snowboardziści ? :)

Pozdrawiam,
Takaszka

25 komentarzy:

  1. Zdjęcia super i zazdroszczę wyjazdu. Ja aktualnie odpoczywam w domu rodzinnym. Na nartach zawsze chciałam się nauczyć jeździć, ale nie miałam okazji. Z drugiej strony jednak obawiam się, że to mogłoby się źle skończyć, bo potrafię zrobić sobie krzywdę na prostej, zwykłej drodze, a gdzie dopiero na nartach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wydaje się tylko takie straszne, choć sama zaliczyłam kilka poważnych gleb na początku :D
      zachęcam spróbować :)

      Usuń
  2. Uczyłam się jeździć na snowboardzie przez jeden dzień i uznałam, że to nie dla mnie jednak wole nary :) Widoki piękne :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę narty :) Choć deskę miałam pół minuty na nogach :) mam zamiar sprawdzić za rok jak będzie mi szło :)

      Usuń
  3. Wooo spędziliście super ferie. Świetnie widzieć Was razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne zdjęcia :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie widoki, tak dawno już nie byłam w górach, mam nadzieję, że w tym roku uda mi się je odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudnie! Prawdziwa zima i prawdziwe ferie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu prawdziwa zima od wielu lat.. :) Na szczęście :)

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mam ochotę wybrać się do Białki na termy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tym razem odpuściliśmy :) Chyba trochę nam się już znudziło :)

      Usuń
  9. Widoki przepiekne :) marzę o wyjezdzie w polskie góry, ale niestety ciągle los płata nam figle.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja dawno nie byłam w Tatrach, zdecydowanie bliżej mi do Karkonoszy.
    Zdjęcia piękne, nawet telefonem.

    pannaWsieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie byłam nigdy w Karkonoszach :) Muszę nadrobić :)

      Usuń
  11. Piękne krajobrazy! Góry mają "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne góry, widoki! Ogólnie góry są piękne, co tu dużo mówić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyjemny sprzęt :) Wygodniej mi się nim operuje niż moją starą Sonówką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.