środa, 15 lutego 2017

FOTOWYZWANIE #1 - 30 DAY CHALLENGE


Hej wszystkim! 

Na początku stycznia wspominałam Wam, że chciałabym częściej sięgać po aparat, niż po telefon, a w związku z tym znalazłam kilka wyzwań fotograficznych - możecie o tym przeczytać TUTAJ.


Dziś przedstawiam pierwsze efekty.
Choć nie udało mi się ukończyć go w całości (i tu mogłabym narzekać na krótkie dni, brzydką pogodę itd. itd.) - a też nie chcę tego ciągnąć w nieskończoność -  myślę, że 24/30 jest całkiem dobrym wynikiem jak na pierwszy raz.


Zatem zapraszam !

źródło: Pinterest


1. SELF PORTRAIT



2. WHAT YOU WORE - domowe papucie 



3. CLOUDS - słaba pogoda i 7 rano, no ale zarys chmur widać.



4. SOMETHING GREEN - najlepszy krem do twarzy ever !



5. AFTER DARK - powrót z pracy



6. OBSESSION - słodycze <3



7. CHANGES TO COME




8. ROUTINE - Instagram. Sprawdzam go codziennie.



9. SOMEONE YOU LOVE + 25. PATTERNS



10. CHILDHOOD MEMORY - kisiel ! :)



11. SOMETHING BLUE - nowa myszka do komputera



12. SUNSET



13. CANNOT LIVE WITHOUT - rodzina <3



14. -
15. -

16. A GOOD HABIT - codziennie rano piję wodę z cytryną



17. TECHNOLOGY



18. YOUR SHOES



19. SOMETHING YOU WANT - nowe buty



20. IN MY BAG



21. FACELESS SELF PORTRAIT



22. INSPIRATIONAL



24. ANIMAL



25. -
26. - 

27. CELEBRATION



28. FLOWERS - jedyne kwiaty w styczniu, to te na ceracie w kuchni



29. BLACK & WHITE


30. -


Tak wygląda moja interpretacja tematu. 

Jak myślicie, czy choć po części podołałam?


Pozdrawiam,
Takaszka


23 komentarze:

  1. Muszę Ci powiedzieć, że challange, wyszedł ci perfekcyjnie :) Zdjęcia są cudowne!
    Wilczur przepiękny! :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfekcyjnie na pewno nie, ale dziękuje :)
      będę dalej się uczyć :)
      pozdrawiam !

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :) Jak najbardziej podołałaś zadaniu :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, świetne :) Zdjęcia są cudowne <3 pozdrawiam i zapraszam na konkurs :D

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powrót z pracy oraz ostatni kadr są moimi ulubionymi zdjęciami! W ogóle bardzo ciekawe wyzwanie :) A na marginesie - świetny portfel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powrót z pracy to i moje ulubione :)
      dziękuje ! :)

      Usuń
  5. Kurde mega zdjecia :O I na pewno dałas rade bo od niektórych zdjęc nie mogłam oczu oderwać :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jak dużo fajnych zdjęć! :)
    Szpilki piękne! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. 24/30 to super wynik!
    zrobiłaś mi ochotę na kisiel, wieki nie jadłam haha:D

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja też :) a przywołuje mi dzieciństwo :)
      dzięki :)

      Usuń
  8. Jaki świetny , pomysłowy post <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne to wyzwanie! Myślę, że poszło Ci naprawdę dobrze i na pewno po części podołałaś. Może sama zrobię sobie takie wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rób koniecznie :)
      mam nadzieję, że kolejne wyjdą lepiej :)

      Usuń
  10. #28 hah biedaku, ciężki czas na spełnianie postanowień :>
    Podołałaś! Liczy się ćwiczenie systematyczności. Widać że niektóre zdjęcia są mniej artystyczne ale wszystkie świadczą o Tobie i całym założeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie słaby miesiąc wybrałam ;D z następnym zacznę w marcu, bo w lutym nie dałam rady przez okoliczności :)

      Usuń
  11. Ciekawa sprawa, może też pomyślę nad takim wyzwaniem? Uważam, że podołałaś :) Śliczny pies. :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam :) można trochę poćwiczyć :)
      w którymś poście dodałam różne wyzwania, wiec zapraszam :)

      Usuń
  12. Szkoda, że nie podzieliłaś tego na kilka postów, bo ciężko tak na raz ogarnąć te wszystkie zdjęcia i wyłonić swojego faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dałoby rady :) Skoro to jeden "czelendż", to bez sensu byłoby to dzielić :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.