niedziela, 5 lutego 2017

PHOTOMIX #5


Witam w lutym, Proszę Państwa ! :)

Kolejny photomix - z ostatnich dwóch tygodni.

Enjoy !

1.  22 stycznia - w końcu trzeba było sprzątnąć ozdoby świąteczne / 2. Dostaliśmy zaproszenie na ślub! /
3. Leżing niedzielny z Supłem / 4. Moja mała kudłata miłość



1. Tradycja - niedzielny spacer / 2. Love Love <3 /
3.  Talerz dobroci / 4. Głupawka na snapie xD


Taki piękny zimowy Lublin ! <3


1. 2. 3. - Lublin <3 / 4. Znienawidzona hydrologia


1. w grudniu zaczęliśmy oglądać Star Wars - jesteśmy już po IV części /
 2. 3. 4. Wypad do kina na La La Land

1. Fajny piesio pod lidlem xD / 2. Chłopaki nie płaczą - klasyk na odmóżdżenie po nauce


1. Sesja - sresja / 2. Wszystko żeby tylko sie nie uczyć xD - znacie to? / 3. całkiem zgrany duet

I na koniec 2 śmieszne memy xD





Tak pokrótce wyglądały moje 2 ubiegłe tygodnie.
Jeszcze tylko przyszły tydzień i koniec sesji !


A jak Wam minął ubiegły tydzień ? 



Pozdrawiam, 
Takaszka


23 komentarze:

  1. Ale śliczny pieseł! Zaproszenie śliczne, mam nadzieję, że dobrze będziecie bawili się na weselu ;) Zimowy Lublin rzeczywiście piękny ;) Ach, kiedy ja tam byłam ;D Dawno :D Ale będę w środę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :) Słodki piesek <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie razem wyglądacie! A stroik, który zakwitł mnie rozwalił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sesja koszmar zostały mi dwa egzaminy :D uwielbiam zdjęcia z tym pieskiem :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój luty zaczął się dobrze, nawet pod względem sesji, w przyszłym chyba będzie nieco gorzej, ale nie załamuję się. Trochę problemów się zrodziło, ale mam nadzieję, że ten największy, dotyczący mojej chorującej mamy szybko i dobrze się zakończy.

    Dziękuję za komentarze u mnie, również dodaję Cię do obserwujących :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny mix <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ♡♡ Pozdrawiam ♡♡♡
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy mix, super buty ;)
    Obserwuję i czekam na kolejne posty !
    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mogę się przestać gapić na piesełka! :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mix dobrych zdjęć :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  11. a chłopakami w różowym TO MNIE NAWET NIE STRASZ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny mix! Ten talerz dobroci taki smakowity *.*
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.