31.03.2017

FOTOWYZWANIE #2 - ABC PROJECT

Hej wszystkim ! 

W marcu podjęłam kolejne fotograficzne wyzwanie - ABC Project.

Polegało ono na robieniu zdjęć, które będą kojarzyły się z kolejnymi literami alfabetu.
Od razu zaznaczę, że odrzuciłam litery typu ą, ę, ć, ń itd. i tym sposobem mam ich 22.

(o wyzwaniach możecie przeczytać TUTAJa pierwszy challenge zobaczyć TUTAJ).


Zatem zapraszam ! 


1. A jak AUTOPORTRET


2. B jak BADYLE 


3. C jak CIEŃ


 4. D jak DROGA


5. E jak EFEKTYWNA PRACA


6. F jak FOTOGRAFIA


7. G jak GAŁĄZKI


8. H jak HERBATA


9. I jak INSTASERIAL O MIŁOŚCI


10. J jak JASNOŚĆ


11. K jak KUMPEL <3


12. L jak LAKIERY


13. M jak MAKIJAŻ


14. N jak NATURA


15. O jak ORCHIDEA


16. P jak PIERWSZE PĄCZKI


17. R jak ROZRYWKA


18. S jak SPACER


19. T jak TONIK (ulubiony)


20. U jak URODZINY


21. W jak WIEŚ


22. Z jak ZACHÓD SŁOŃCA



Mam nadzieję, że dobrnęliście do końca tego długiego posta.

Będzie mi miło, jeśli dacie znać, czy Waszym zdaniem podołałam wyzwaniu i co sądzicie o fotografiach.



Pozdrawiam, 
Takaszka


11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i super realizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleee super i kreatywne! :O
    świetne wyzwanie:)
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z tym alfabetem, aby do każdej litery robić zdjęcie :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe wyzwanie :) jeszcze o takim nie słyszałam. Fajnie Ci to wyszło ;)

    klaudia-niescioruk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piecho cudny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/trendionpl-mydekowe-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy projekt! Wprost uwielbiam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe wyzwanie :) Nie trzyma sztywno w ramach, ogranicza nas tylko kreatywność, a nie w każdym wyzwaniu tak jest ;) Świetnie kadry

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to wyzwanie!
    Ostatnie zdjęcie takie cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia i śliczny piesek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cień i zachód słońca to moje ulubione fotografie z tego wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia! najbardziej podoba mi się S jak spacer, cudny psiak!
    zapraszam również do siebie, chociaż dopiero zaczynam blogowanie :)
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.