środa, 1 marca 2017

PHOTOMIX #6


Witam w marcu, Proszę Państwa !

Najkrótszy miesiąc w roku za nami, a ja przychodzę z migawkami ubiegłych (prawie) 3 tygodni.

Enjoy !


1/3/4 - Selfie przed ostatnim egzaminem, 2 - Spotkanie z dziewczynami



Po miesiącu wróciłam w końcu do domu. Spacer musiał być zaliczony !


1. Poznajcie Ramonkę (bo chyba jej tu jeszcze nie było), 2/3/4 - niedzielny spacer z Wiolą i Supłem

Wypad w góry, o którym pisałam w dwóch poprzednich postach.

1. Spotkanie z Pauliną w Mrau Cafe - fajne miejsce na mapie Lublina , 2/3 - jeszcze zimowy Lublin


Lublin nocą.

Ostatni weekend w domu i spacer naszą najczęstszą trasą. Czuć było już wiosnę ! <3

A w sobotę bawiliśmy się na imprezie ostatkowej.


Tak więc dołączam do grona : "Gdzie jest luty??".

Zdecydowanie minął mi bardzo szybko.
Część czasu poświęciłam na naukę, tydzień na wjazd, dwa weekendy udało mi się spędzić w domu
i proszę - mamy pierwszy dzień marca. 

Dajcie znać jak minął Wam drugi miesiąc 2017 roku ! :)


Pozdrawiam,
Takaszka



16 komentarzy:

  1. U mnie też się dużo działo - sesja/codziennie szpital/obowiązki w domu, ale luty pożegnałam tanecznie ;)
    Pokazujesz zimę, a u mnie od niedzieli piękne słońce i ptaki zwiastujące wiosnę, c-u-d-o-w-n-i-e :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już wiosennie powoli :) zresztą widać po przedostatnim zdjęciu :)

      Usuń
  2. Ja w sumie dość mało w lutym poświęciłam nauce, bo miałam ferie :)
    świetny mix! Ślicznie układają ci się włosy. Ja również zrobiłam post ze zdjęciami z lutego :)
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bezsprzeczną fanką Twojego psa! :) A czarno-białe kadry miasta są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również ten miesiąc szybko zleciał. Pięknego masz tego pieska :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mega zdj masz najbardziej podobaja mi się twoje selfie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, luty minął zdecydowanie za szybko. Fajne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te posty z serii "photomix" :) Super!
    Mi luty minął bardzo szybko.. za szybko. Dni uciekają mi nawet nie wiem kiedy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne fotosklejki. Bardzo estetyczne. Aż miło się ogląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Husky ♥
    ogólnie świetny wpis, lubie zdjęcia - zwłaszcza te autorstwa blogerki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny mix ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie też luty jest za krótki, ale lubię ten miesiąc ze względu na to, że mam w lutym urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak zimowo, a tu wiosna ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest ten Twój Supeł ;)


    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.