środa, 5 kwietnia 2017

DREAMS COME TRUE !


Hej wszystkim !

Dziś post nietypowy, ale myślę, że ważny w tym moim małym miejscu w sieci.



Od 2 dni jestem bardzo szczęśliwym posiadaczem nowego sprzętu, na który oszczędzałam już od zimy. Gdyby nie rodzice, którzy chcieli dorzucić się do całego "interesu", aparat były u mnie dopiero w maju, a im też zależało na szybszym kupnie, bo mają zamiar zabrać go na tygodniowy pobyt w Indiach.

Długo wertowałam strony internetowe w poszukiwaniu aparatu, zasięgałam porad znajomych i Was na blogu - np. w tym poście (i tu dziękuje Karolinie i Kornelii za polecenia :* ) i wybór padł na Canona 700d.


Jeszcze nic nie mogę o nim powiedzieć, oprócz tego, że zmiana kompaktu na lustrzankę, to jak przesiadka z rodzinnego vana do sportowego wozu. Tak więc możecie spodziewać się wielu próbnych ujęć, zanim poznam mój nowy sprzęt.


A na koniec życzę sobie owocnej pracy ! 

Pozdrawiam,
Takaszka

71 komentarzy:

  1. Też bym musiała kupić sobie aparat, ale trochę tańszy.. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można kupić używane lusterko :)

      Usuń
  2. Canon - najlepszy sprzęt, moje lusterko też jest z rodziny Canona, dla Twojego 700D może być dziadkiem :D ale też sobie nieźle radzi jeszcze :D Chciaż w planach powoli mam przesiadkę na coś nowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wahałam się między 1300D, a tym, bo różnica cen jest spora, ale rodzice chcieli się dołożyć więc już się nie zastanawiałam :)

      #teamCanon ! :)

      Usuń
  3. też poluje na ten aparat <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz na mall.pl jest trochę taniej :) Ja tam kupowałam i polecam :)

      Usuń
  4. Jakie cudeńko! Pamiętam jak ja się cieszyłam jak w końcu przeniosłam się na lustro :D Życzę wielu udanych ujęć! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja się cieszę jak dziecko :)
      dziękuje ! :)

      Usuń
  5. Ja również mam aparat Canona tylko, eos 80d i jest bardzo dobry :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to juz bardziej profesjonalny sprzęt :)

      Usuń
  6. Z lustrzanką świetnie się pracuje :) Mam nadzieję, że ten aparat sprawi ci dużo radości:)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam panasonica G10 i chociaż, że nie do końca go ogarniam, jestem z niego bardzo zadowolony. Chciałbym do niego jeszcze dokupić nowy obiektyw i soczewki, ale pewnie odejdzie to w daleką przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te lustrzanki sa świetne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wybór jak na początek :) Ja pamiętam swoją pierwszą lustrzankę i był to również Canon ale 500d. Wspaniały i jedyny w swoim rodzaju aparat, którego sprzedałam żeby kupić kolejny, lepszy hehe :) Powodzenia życzę i udanych kadrów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam lustrzankę od zeszłych wakacji i jestem bardzi zadowolona. Znacznie lepsza jakość zdjęć :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. great post, love it ♥

    http://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Również Ci życzę owocnej pracy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda efektownie, zdjęcia pewnie też są świetnej jakości :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno lepszej niż z poprzedniego aparatu, ale muszę dokupić jasny obiektyw jeszcze :)

      Usuń
  15. uwielbiam aparaty, lubię na nie patrzeć i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam canona - aparaty godne polecenia!

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  17. To teraz nie pozostaje nic innego, jak się tym nowym sprzętem trochę pobawić :D udanych zdjęć życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym nie została uziemiona z przeziębieniem w domu, na pewno poszłabym z nim w plener :)

      dzięki :)

      Usuń
  18. zazdro wielkie, sama teraz zbieram na aparat :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama cichłabym mieć taki aparat :3
    Wpadnij do mej krainy:https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętam jak ja kupiłam swój aparat.. ahh cudowne uczucie! Mam nadzieje ze Ci się sprawdzi :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  21. super, udanych zdjęć ! ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam taki sam sprzęt! i jestem bardzoooo zadowolona !!!
    Efety tu :) Zapraszam http://wear-owska.blogspot.com/
    Pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  23. Oby aparat Ci dobrze służył :D Sama w przyszłości planuję jakiś zakupić ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Canony są świetne :) Ja mam 1200d ale jestem z niego zadowolona <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Romper Inspiration *

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten sam aparat i jestem bardzo zadowolona :) Chociaż już marzy mi się pełna klatka jak na przykład 6d :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Super! Canony to dla mnie najlepsze aparaty pod słońcem, bardzo łatwe w obsłudze i robią bardzo czyste zdjęcia. Oby Ci służył i czekam na pierwsze Twoje zdjęcia! :D masz już jakiś pomysł gdzie się wybrać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w niedzielę wybiorę sie na jakiś plener :)

      Usuń
  29. Sama niedawno przesiadłam się z kompaktu Nikona na Canona 700 i jestem mega szczęśliwa. Tylko te manualne ustawienia spędzają trochę senu z powiek :P
    Czekam na ujęcia nowym aparatem i powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim następnym celem również będzie lustrzanka. Jak na razie bawię się kompaktem z pokrętłem zoomu i ostrości - tak, taki też istnieje. ^^

    popsuty-kran.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale Ci zazdroszczę! muszę kupić nowego canona bo mój już niedomaga, zastanawiam się nad 700d albo 750 d, zdaj relacje jak przetestujesz :D i czekam na relację z Indii ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ten sam model i jestem z niego mega zadowolona ! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Omg, I would love to get this so muchhh! You're so luckyyy, this is great camera!

    http://lifella2.blogspot.com/2017/04/zaful-haul.html
    http://lifella2.blogspot.com/2017/03/rosewholesale-review-try-on.html

    please click on links from these posts. ;) i'm your new follower, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. Very cool post and photo, dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    My blog>>Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  35. Akurat szukam nowego aparatu i bardzo wiele osób poleca właśnie ten. Może się w końcu skuszę? http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Też kiedyś planowałam kupić nowy aparat, ale wyszło na to, że kupiłam nowy telefon :D

    http://kierunkowy-48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  38. to tylko pozazdroscic aparatu! od paru lat juz mi sie marzy i moze wreszcie sobie go zakupie, jednakze wciaz nie moge sie zdecydowac ;/

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Powodzenia :-) Osobiście do kupna aparatu cały czas się przymierzam...

    OdpowiedzUsuń
  40. Oo, super! To dobrej zabawy z aparatem! :)

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  41. Nic tak nie cieszy jak nowy sprzęt! :D
    Moi rodzice też trochę się dorzucili do mojej lustrzanki oraz obiektywów, bo bez nich na pewno w tym momencie jeszcze bym jej nie miała :p
    Życzę powodzenia w robieniu coraz lepszych zdjęć i pozdrawiam! :*
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. O aparacie muszę pomyśleć, bo komórką zdjęcia moich małych gadzin i pajączków wychodzą dość niewyraźne... Nickona ma mój były nauczyciel, ostrość wychodzi ładnie, kolory też, chociaż zastanawiam się też nad jakąś lustrzanką ;) No, musiałaby się zastanowić.
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja na swoją lustrzankę czekałam 2 lata, na szczęście ogromnie mi ona pomogła w rozwijaniu swojej pasji. Canon to bardzo dobry wybór kochana! :)
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  45. Congratulations! Great camera!

    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo się cieszę,że mogłam pomóc :) Teraz pozostaje mi już tylko życzyć samych udanych kadrów i dalszego rozwoju :)

    OdpowiedzUsuń
  47. No to ja liczę na mase zdjęć Twojego wykonania! ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Też bym chciała taki aparat :( czekam na zdjęcia!





    Zapraszam do mnie i do obserwacji !
    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Niech się dobrze pracuje z nim <3 powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.