03.04.2017

PHOTOMIX #7


Witam w kwietniu, Proszę Państwa ! 

Nie można zaprzeczyć, że pogoda dopisywała prawie cały tydzień, a w niektórych miejscach zrobiło się już zielono <3

Korzystając z cudownej aury i długiego spaceru popstrykałam dziś trochę zenitem.
Mam nadzieję, że zdjęcia będą gotowe w maju.

A dziś zapraszam na podsumowanie tygodnia.



Poniedziałkowy powrót z uczelni / Sezon na boyfriendy rozpoczęty.


Wieczorna przejażdżka / Lody z Bosko - czy jest tu ktoś, kto też je uwielbia? :)


Piękne słoneczko / Wtorkowe kibicowanie - mój nr 14 <3


Mruczek, Ryszarda i Kicia


Piątkowy spacer do babci, żeby zobaczyć nowe chrumki. 


Coś się ruszyło od ostatniego spaceru ! :)


Pracowita sobota - zakupy i sprzątanie. Kto też umył okna? xD


Supełek szczęśliwy na spacerze.



Pierwszy bocian ! / Pajęczynka


Ponad rok jej szukałam ! / sobotni grill 
niedzielny chill, a po kawie 9,5 km spacer :)




Tak wyglądał mój ubiegły tydzień.

Dajcie znać czy też skorzystaliście z tej pięknej pogody ! 


Pozdrawiam,
Takaszka


19 komentarzy:

  1. Fajny mix :)) Jakie słodkie świnki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jestem fanką supła ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki masz fajny widoczek z okna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widok fajny, ale komary latem już nie :D

      Usuń
    2. Moskitierę załóż ;P

      Usuń
  4. Mix zdj super jest <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  5. O mniam, te lody wyglądają niezwykle apetycznie :D
    Fajnie sformatowane zdjęcia!

    Życzę miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia świetne, aż poczułam tę wiosnę! I jestem ogromną fanką tych świnek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pyszne lody, świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widze ze mialas udany tydzien;) kotki i piesek przesliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie cudne zdjęcia, aż mam ochotę na takie lody <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba każdy cieszy się z wiosny, w każdym miejscu już zawitała i niekiedy było bardzo upalnie :) świetny mix zdjęć, uwielbiam takie inspirujące posty :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne fotki :). Śliczny piesek i mruczki. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna w pełni, a z tym idzie sezon GRILLOWY! Uwielbiam długie spacery i bardzo dobrze działają na nasze ciało :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne podsumowanie tygodnia ^^
    Zdjęcia są mega!
    Piesek jest mega uroczy :3
    A te lody to bym z przyjemnością zjadła! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.