19.04.2017

PHOTOMIX #8


Hej wszystkim !

Mam nadzieję, że humory dopisują po Świętach
i nawet śnieg Wam ich nie popsuł.

Odchodząc na chwilę od wiosennych klimatów, zapraszam na kolejny photomix z ubiegłych dni.

Enjoy !

Najważniejszy zakup tego roku - nowy aparat (post tutaj) / Niedzielny chill przed TV

Pyszny obiad / Nowe mokasyny

Pierwsze wiosenne ujęcia (post tutaj)

Lublin

Lublin cd. (post tutaj)


Tak sobie szłam po nowy obiektyw. <3

Kolejne wiosenne ujęcia.

Niedziela palmowa / Pierwszy portret nowym obiektywem

Kolejne ujęcia nowym obiektywem - rzeżucha / ludki z Lidla - kto też zbiera? :)

Świąteczny klimat w domu

Świąteczne pierniczki / Supcio udawał grzecznego.

Pozowanko - na koniec pokazał mi język :)


Alfik - piesek rodzinki.



 Kwiecień mija mi w mgnieniu oka, a tak wyglądały ostatnie dni.
Nie działo się nic ciekawego, a nawet na 3 dni zostałam uziemiona w domu z przeziębieniem.

Mam nadzieję, że uda mi się zrobić jeszcze jedno fotowyzwanie (post tutaj), kiedy mój aparat wróci z Azji, a w zanadrzu mam jeszcze 3 wiosenne posty - jednak nie chciałabym Was bardzo zanudzać.

A jak Wam minęły święta?
U Was też pada śnieg? 


Pozdrawiam,
Takaszka


42 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wpis, fajną sprawą jest mix zdjęć ;)
    A co do Supła jest cudowny, świetne zdjęcia pieska, który pokazuje emocje :D
    Pozdrawiam! :)
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :)
      Czasem żałuję tylko, że taki "żywy" z niego okaz, przez co trudno go sfotografować ;)

      Usuń
    2. To nic, zawsze możesz do tego podejść jak do wyzwania fotograficznego :D

      Usuń
  2. Podobają mi się te zdjęcia ozdób wielkanocnych. U mnie także padał śnieg, dobija mnie ta pogoda ;/ Święta minęły miło i spokojnie, szkoda tylko że było tak zimno :D Mam nadzieję, że wkrótce się rozpogodzi i będzie dobra pogoda do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia z psiakami skradły moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieski słodziutkie <3 Bardzo fajny mix :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu mixy, od razu robi się jakoś tak nostalgicznie. Wiosenne ujęcia są przepiękne, ale i tak najbardziej zakochałam się w psiakach! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna forma wyrażania tego co się u Ciebie dzieje. Bardzo fajny blog! Często zaglądam i obserwuję! Zapraszam do mnie! :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mix zdjęć <3
    cudowny wpis
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy aparat... Moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, piękny jest Lublin ;)
    Świetne zdjęcia piesków :D
    Mój blog. KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz więcej zieleni na tych zdjęciach :) Cudnie!
    Też zbierałam te warzywa z Lidla. Córa lubi je przyklejać na lodówkę i zaraz zrywać i znów naklejać ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiecień strasznie ucieka, a ja ścigam się z czasem, bo do końca kwietnia chce napisać do końca pracę licencjacką, zostały mi dwa rozdziały. Może się uda, po drodze jeszcze osiemnastka kuzynki, szukanie prezentu, kolokwia. Można zwariować

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne pieski! <3
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie takie posty :) Buty mi sie spodobały :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia jest na czym zawiesić oko :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnz, ciekawy pomysł na te zdjęcia :D!
    pieseły <3 cudo
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy to West? Od stycznia też posiadam i jest mega podobny i przesłodki!
    Ten Twój (?) husky jest mega piękny!
    Wspaniałe wiosenne ujęcia! :)
    Obiadek wygląda smakowicie ^^
    Pogoda jak widzę bardzo dopisywała.
    Oj ja również zbieram na zakup nowego aparatu. Super, że Ci się udało. Portret wyszedł super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to West :) Mały słodziak :)
      A mój to mieszaniec :) pół husky pół malamute :)

      Dzięki :)

      Usuń
  17. Pierwsze wiosenne ujęcia są takie cudowne! Fajny photomix :)
    U mnie w tym tygodniu padał śnieg ale jest już o wiele lepiej :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajen zdjęcia!
    Masz świetny aparat!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny miks ;) słodkie pieski ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę aparatu.... :) Podoba mi się pomysł na zdjęcia w kształcie koła... :) coś innego. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  21. Just discovered your blog!!! love it <3 <3 <3

    www.lacaleya.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię tego typu posty, fajnie zobaczyć część Twojego życia na zdjęciach :D Psiaki cudowne, sama uwielbiam fotografować zwierzaczki i to właśnie one najczęściej mi "pozują"... :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia ! Te zdjęcia zwierząt i parku są śliczne :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia, szczególnie podobają mi się te z pieskami - są przeurocze! *_*

    MÓJ BLOG - • AMETHYST •

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie photomixy!♥


    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przyjemny mix, zwłaszcza zdjęcia wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.