27.04.2017

TAKASZKOWE POCZĄTKI - uwaga (!) dużo zdjęć


Hej wszystkim!

Na wstępie dziękuję za tak pozytywny odbiór posta z pierwszymi zdjęciami, które wykonałam  (post TUTAJ).

Początkowo nie chciałam wstawiać tutaj nic z materiałów zalegających na płytach, ale po namyśle i Waszej ostatniej reakcji, stwierdziłam, że może jednak warto. Oczywiście nie zasypię Was teraz tysiącem zdjęć, a pokażę jedynie trochę sentymentalnych kadrów.

Także nie zażenujcie się za bardzo :)
Enjoy !


Poniższe fotografie wykonane są małym, kieszonkowym Kodakiem, niestety nie pamiętam modelu, a zapewne już takich nawet nie produkują. Obstawiam, że wykonane są w czasach mojego gimnazjum, czyli od 2008r. do lipca 2011r. Znalazłam trzy foldery o jakże kreatywnych nazwach - niebo/otoczenie/przyroda.











Przyroda była moim ulubionym przedmiotem fotografowania i tak zostało do dziś.





Jaka ja byłam szczęśliwa, że udało mi się złapać jakiegokolwiek owada !



A to zdjęcie jest najbardziej sentymentalne - skomentował mi je jakiś nieznajomy chłopak, którego poznałam później na imprezie i z którym obecnie jestem od ponad 5 lat :)

I na koniec kilka widoczków - moja miejscowość (robiłam siostrze zdjęcia do prezentacji) i kolonie we Włoszech.











Uff, mam nadzieję, że dobrnęliście do końca !
Tak właśnie wyglądały moje początki - mam świadomość, że teraz lepszy sprzęt mamy nawet w smartfonach :) Niestety, kiedyś czasy były inne. Pamiętajcie, że każdy kiedyś zaczynał, więc liczę na wyrozumiałość.


Pozdrawiam,
Takaszka


18 komentarzy:

  1. Niektóre kadry bardzo ciekawe, najciekawsze z chmurami, zachodzącym słońcem i z ulami. Fajny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Urocze jest z wiewiórką i żabą :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa seria wpisów :)
    Fajnie zobaczyć stare zdjęcia i zobaczyć jak ktoś zaczynał, a każdy z nas zaczynał na swój sposób ;)
    Pozdrawiam! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjecia ahhh <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, masz talent! Szczególnie wpadły mi w oko ule i to zdjęcie z gigantyczną chmurą ma w sobie coś przyciągającego :) No i wiewióra boska :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz talent ;) Umiesz genialnie uchwycić to co Cię otacza. Zdjęcia zachodu słońca i te w czerni i bieli to moi ulubieńcy. Niezwykle klimatyczne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale wiewióra złapałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. Uwielbiam robić zdjęcia przyrodzie :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)
    pasjekaroliny.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Początki? To zazdroszczę takich początków! :D
    Zdjęcia bardzo ładne, ja też kiedyś miałam ogromnego bzika na punkcie fotografowania nieba, w sumie to dalej go mam... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne! Wyszły bardzo profesjonalnie, bardzo mi się podobają. Szczególnie wpadły mi w oko te z zachodem słońca! Piękne kontrasty.
    Życzę miłego wieczoru!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, ale to naprawdę bardzo przyjemnie oglądało się ten post. Zdjęcia są naprawdę rewelacyjne! Już dawno nie widziałam tak pięknie zrobionych zdjęć. Śmiało mogę stwierdzić, że masz talent i rozwijaj się dalej w tym kierunku!
    Trudno określić, które zdjęcie jest najładniejsze. Ale chyba tak najbardziej urzekło mnie - 4 i 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się to z puszkiem i z ulami tylko trochę za bardzo przerobione, uważaj na to bo masz kilka przypadków gdzie obróbka niszczy cały urok zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety kiedyś była moda na dużą obróbkę ;D na szczęście z tego wyrosłam ;D

      Usuń
  13. Jak na małego kompakta, to zdjęcia nieba - pierwsza klasa. Masz wprawne oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo 'lichego' aparatu zdjęcia są świetne i mają w sobie to coś :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, uwielbiam oglądać zdjęcia z początków! Ja sama mam takich "super arcydzieł" mnóstwo. I jak teraz je odgrzebuję, to aż ciary przechodzą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.