12.05.2017

COLOURS OF INDIA


Hej wszystkim !

Zaraz po świętach Wielkanocnych moi rodzice ruszyli w tygodniową podróż do Indii (do tej pory im zazdroszczę!). Przywieźli bardzo dużo zdjęć, dlatego postanowiłam pokazać Wam kilka ujęć okiem mojego Taty - myślę, że pozytywnie przeszedł chrzest bojowy nowego aparatu.

Enjoy !




Podobno te małe wiewiórki są wszędzie.


Fabryka tekstyliów - to niesamowite, że w tym kraju dosłownie wszystko robi się ręcznie.




W fabryce oprócz tkanin, robione są dywany.


A po wyjściu z fabryki odwiedził ich słoń.


Moje  ulubione <3 




Te słonie to weterani wojenni - obecnie są na emeryturze i pracują 3h dziennie wożąc turystów do fortu.








Podobno mieli tam bzika na punkcie symetrii, co widać i po ogrodach i po budowlach.






A tu odwiedzili wioskę małp.




Taj Mahal - jeden z siedmiu cudów świata





Dajcie znać co myślicie o zdjęciach!
A może ktoś z Was był w Indiach, tak jak moi rodzice.


Pozdrawiam,
Takaszka



27 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy raz z nowym aparatem to szacun! Jeszcze zacznie fotografować :) Piękne miejsca, ale nie wiem czy chcialabym tam kiedyś pojechać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrabia sie co wyjazd :) ja bym chciała z czystej ciekawości, bo to zupełnie inny świat :)

      Usuń
  2. o rajku jak tam pięknie - zupełnie inny świat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "pięknie" jest tylko w świątyniach, pałacach i ich otoczeniu - poza tymi terenami jest jedno wielkie wysypisko śmieci i bieda :/

      Usuń
  3. O matko, zazdroszczę twoim rodzicom! Te zdjęcia przypomniały mi o mojej dawnej fascynacji Imdiami, chyba znów do tego wrócę :D Kiedyś bardzo interesowałam się kulturą tego kraju, przeczytałam o niej mnóstwo książek. Zawsze zachwycały mnie te wszechobecne żywe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. jejuuu jak tam ślicznie! a kadry? szacun! jak na początku ja czego niezle!
    bardzo mi się podobają! 😍
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Ah jak ja bym chciała zwiedzać świat :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Chciałabym tak zwiedzić parę krajów, w tym Indie i poznać ich kulturę. Niby na lekcjach też można się dowiedzieć ciekawych rzeczy ale nie ma to jak jechać, zobaczyć,spróbować. Super :)
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, osobisty kontakt czasem jest zupełnie inny niż wrażenia opisane w książkach :)

      Usuń
  7. Trzeba przyznać, że niezły fotograf jest z taty :D
    Bardzo podobają mi się wszystkie zdjęcia! Te ze słoniami i czarno-białe budynków najbardziej ;)
    Zazdroszczę takiego wyjazdu Twoim rodzicom. Sama chciałabym się kiedyś wybrać do Indii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie byłam w Indiach, ale kiedyś na pewno się tam wybiorę! Świetne są te zdjęcia ze słoniami! Fajna jakość. Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko :O super podoba mi się i fajnie wszystko streściłaś :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/nowosci-i-ciekawostki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są piękne :) Zazdroszczę twoim rodzicom :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Twoim rodzicom,cudowne zdjęcia ❣

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, po kim masz smykałkę do zdjęć! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze musze go dużo nauczyć, on bierze aparat jedynie kiedy musi :) a i tak wiekszosc zdjęć ma poucinane elementy albo krzywą perspektywę :) ale idzie mu coraz lepiej ;)

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia, choć tamtejszy świat wydaje się zupełnie inny od naszego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna zdjęcia!
    Na pewno również niesamowita przygoda.
    Sama chciałabym kiedyś czegoś takiego doświadczyć! ♥

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super, zazdroszczę twoim rodzicom wyjazdu! Indie to zupełnie inni ludzi oraz kultura, świetne zdjęcia :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze potrafisz przyciągnąć do siebie uwagę swoim blogiem. Jesteś bardzo oryginalna. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :) Moja koleżanka z liceum była w Indiach i w swoich zdjęciach pokazała tą drugą, biedną stronę Indii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kadry, widać po kim masz oko do zdjęć ^^
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę Twoim rodzicom również! Cudowne zdjęcia i pewnie niezapomniane wrażenia :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym kiedyś odwiedzić Indie :-)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.