04.05.2017

KASIA '12


Cześć w czwartek, Proszę Państwa !


Dziś postanowiłam pokazać Wam kolejny throwback, ale tym razem coś w ludzkiej odsłonie.
Tak więc zapraszam do 2012 roku i zdjęć z Kasią.


* o moich pierwszych zdjęciach [tutaj]
* o moich początkach [tutaj


Enjoy !






















Tory były kiedyś moim ulubionym miejscem na zdjęcia, zaraz po opuszczonym domu w mojej miejscowości.
Niestety dom ten został zburzony jakiś czas temu, a tory mają być reaktywowane od czerwca tego roku.


A jakie były lub są Wasze ulubione miejsca ?
Dajcie znać co myślicie o zdjęciach !


Pozdrawiam,
Takaszka


22 komentarze:

  1. Ale super, ze do Ciebie trafiłam ;) wlasnie zaczynam swoja przygodę z aparatem wiec mam nadzieje ze znajde u Ciebie jakies porady i wskazówki! Jejku pamietam to jak wszyscy robili zdjecia na torach, 'taka moda byla'. Haha :) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama się uczę dopiero i działam metodą prób i błędów :)
      pozdrawiam ! :)

      Usuń
  2. Taka podróż w przeszłość ;) Super zdjęcia. Naprawdę masz ogromny talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta sesja, a Kasia ma piękne rysy twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia na torach były mega, zawsze można było interpretować je na różne sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia jak zawsze cudowne! :) Mi od zawsze podobają się zdjęcia na torach, sama jednak takich nie robię, bo nigdzie nie mogę znaleźć nieczynnych... Raz poszłam na takie zwykłe, pomyślałam "jedno zdjęcie, czy dwa... nic się nie stanie". Tyle co weszłam na tory, a tu już straż kolejowa przyjechała i mnie spisali... :D Ja to mam szczęście :D haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chyba nie weszła na działające tory, a zwłaszcza nie kazała dziewczynom tam siadać ;D to jednak okropne ;d
      ale rzeczywiście miałaś pecha ;P

      Usuń
  6. Zdjęcia świetne, zwłaszcza to pierwsze mnie urzekło. A modelka ma cudne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam takie opuszczone tory, ale nigdzie w okolicy takich nie ma, a moda na zdjęcia z torami odeszła już do lamusa ;) Najczęściej w okolicy fotografuję jezioro - ma swój klimat o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, zdjęcia na torach, kiedyś to było coś ♥♥
    Zapraszam: https://oczamimalilaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, śliczna modelka! :)
    Ja niestety w swojej okolicy nie mam fajnych miejsc do robienia zdjęć, i to jest mój największy problem, gdyż chęci do sesji są :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też muszę poszukać nowych miejsc, bo od 3 lat (z jednym wyjątkiem) nigdzie nie byłam z dziewczynami :)

      Usuń
  10. Super, naprawde udała sie sesja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.htm

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie zdjęcia są wspaniałe i mają w sobie klimat
    jednak najbardziej podoba mi się to 1

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm, nie mam swoich ulubionych miejsc, a moze jeszcze ich nie odnalazlam? kto wie ;)
    btw tez lubie tak czasami cofnac sie kilka lat wstecz i poogladac fotki ;)

    nowy post <3 http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.