sobota, 6 maja 2017

MÓJ CODZIENNY MAKIJAŻ


Hej wszystkim !

 Dziś totalnie spontanicznie postanowiłam wykorzystać lampki, które zostały mi po Bożym Narodzeniu i tak w mojej głowie powstał pomysł na ten post. 

Jeśli chcecie zobaczyć moje podstawowe wyposażenie makijażowe, zapraszam do dalszej części wpisu.

Enjoy !




Pierwszą i najważniejszą rzeczą jest nawilżenie skóry, zanim cokolwiek na nią nałożymy. Moim ulubieńcem jest krem do skóry atopowej (choć ja takiej nie mam) marki Clarena z komórkami macierzystymi - pierwszy, który dobrze nawilża i nie zapycha !





Moim ulubionym podkładem jest Revlon Colorstay w odcieniu 150 Buff - jak na albinosa przystało, pod oczy i do rozświetlenia twarzy używam płynnego kamuflażu z Catrice, który bardzo dobrze kryje i co najważniejsze - nie ciemnieje, a w kryzysowych sytuacjach ratuje mnie kółko kamuflaży z Kryolanu.




Moim kilkuletnim ulubieńcem jest puder Stay Matte z Rimmela, nie wiem które to już opakowanie !
Dodatkowo używam bronzera z Kobo w odcieniu Sahara Sand (ma ładny chłodny odcień, którym nie da się zrobić sobie plamy na policzku) i różu z Wibo o nr 1, tu już trzeba uważać, bo pigmentacja to petarda.




Cienie na oczach raczej ograniczam do zaznaczenia załamania i zewnętrznego kącika i tu najlepiej sprawują mi się brązy z paletki I Heart Makeup Parental Advisory Explicit Content - cóż to za pigmentacja za tak małe pieniądze !
Do cieni używam najczęściej trzech pędzli z Hakuro - dwa o nr H77 i jeden mniejszy H78.




Linię rzęs zaznaczam szarą kredką z Lovely, jest miękka, ale się nie rozmazuje i dodatkowo ma temperówkę, co przydaje się, kiedy w pośpiechu nie można nic znaleźć. Rzadziej używam eyelinera, bo zajmuje to ciut więcej czasu (no przyznajcie, że nie tylko ja poprawiam i poprawiam te kreski ;D ), ale najbardziej lubię ten z Golden Rose. Do brwi używam brązowego żelu utrwalającego Wibo - jakoś dziwnie wyglądam z mocniej wyrysowanymi brwiami, z tusz to jeden z najbardziej polecanych perełek za grosze, czyli Lovely curling Pump Up Mascara (wracam do niego zawsze, kiedy zrażę się innym tuszem).




Poniżej moje dwie ulubione konturówki do ust - obie z Essence.
Nie widzę między nimi żadnej różnicy (oprócz koloru... ofc), ale różnią się zatyczką.




No i klasyk na koniec, czyli Golden Rose Matte Lipstick Crayon w nr 10 - uwielbiam! - tutaj w towarzystwie nr 17, który w sumie noszę rzadko (nie wiem czemu jest na tym zdjęciu ;D )




Do pracy najczęściej używam pomadek z Rimmela - Colour Rush, bo nie chce mi się poprawiać tych matowych, gdyby mi się starły. I dopiero na koniec zauważyłam, że nie ma tu mojego naj naj największego ulubieńca - matowej pomadki w płynie z Lovely Extra Lasting, ale pewnie była w torebce.


Wiecie, że wczoraj był Dzień bez makijażu? 
Ale się wpasowałam z postem ! 


Dajcie znać, czy używacie któregoś z moich ulubieńców.
I koniecznie polećcie mi swoich!



Pozdrawiam,
Takaszka



26 komentarzy:

  1. uwielbiam pomadki golden rose!! :) ostatnio na nie doslownie "choruje" :D
    zolty tusz rowniez bardzo przypadl mi do gustu :) a jesli chodzi o Revlon to kusi od dawna, boje sie tylko ze bedzie za ciezki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest trochę ciężki, ale żaden tak dobrze nie kryje jak on :) coś za coś :)

      Usuń
  2. Zawsze zastanawiałam się nad zakupem podkładu z Revlon, ale zawsze wybierałam co innego. Trochę może żałuję, ale z pewnością kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze gdy zrażę się jakimś tuszem bądź cieniami do brwi to wracam do tego z wibo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go jeszcze nie zdradziłam z niczym innym :)

      Usuń
  4. Pomadki z GR uwielbiam <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład z Revlona oraz płynny kamuflaż z Catrice to mój must have. Te dwa produkty zawsze się u mnie sprawdzają.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również się polubiłam z żółtym tuszem Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie tylko zobaczyłam tytuł posta, to od razu pomyślałam o tym "święcie" :D U mnie to ostatnio wzrasta ilość używanych kosmetyków, jak to powiedział mój chłopak - wiedziałem, że kiedyś to nastąpi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama dopiero pod koniec tworzenia wpisu dowiedziałam się o tym "święcie" :)
      Ważne, żeby nie nagromadzić tego w ogromnych ilościach, bo po co komu tyle :)

      Usuń
  8. Lubie dobrze wyglądać i mieć podkręcone oczy. Jeżeli chodzi o fluidy i tego typu kosmetyki to jedynie na "większe" okazje i musi być dobry i trwały :) Chętnie zobaczyłabym Twój makijaż w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy chcę się mocniej pomalować, stawiam na cienie i kreskę :) a reszta bez zmian :)

      Usuń
  9. ja też ograniczam cienie na oczach, ale to chyba dlatego, że jeszcze nigdy się nimi ładnie nie pomalowałam, haha :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Catrice i Golden Rose to moja miłość 😁 Jeśli chodzi o podkład to moim nr 1 jest Pierre Renne i do niego puder ryżowy tej samej firmy. Na policzki Bourjois. Rzęsy różnie, ale powieki z MakeUp Revolution

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej lubię MakeUp Revolution na oczach :) piąteczka !

      Usuń
  11. Używam tuszu do rzęs z Lovely od czasu do czasu no i korzystam z korektora z Catrice ( uwielbiam). :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam te pomadki z GR i uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem typem dziewczyny, która często się maluje, ale pomadkami z GR nie pogardzę :D I chyba się skuszę kiedyś na tę szarą kredkę z Lovely, już od jakiegoś czasu szukałam czegoś takiego w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też bardzo lubię tę mascarę z Lovely. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawił mnie krem nawilżający :)
    Podkładu z revlonu też używałam, ale moim zdaniem jest tragiczny :(

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszystkie matowe produkty do ust marki GR :D
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  17. Matowe pomadki od GR są super :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Same wspaniałe i rozsławione kosmetyki :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomadki z Golden Rose są niesamowite! Polecam Ci pomadki z Lovely 😊

    Zapraszam do Mnie https://dreamstyleblogger.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.