31.05.2017

PHOTOMIX #10 - Podsumowanie maja


Hej wszystkim !

Ostatni dzień maja jest chyba najodpowiedniejszym momentem na napisanie podsumowania ubiegłych 31 dni. Choć do tej pory na moim blogu pojawiały się photomixy, czyli seria zdjęć robiona telefonem, tak w tym miesiącu o wiele częściej sięgałam po lustrzankę.

Choć w nieco innej formie, zapraszam na podsumowanie maja.



Enjoy !

Pierwszy tydzień maja załapał się do wcześniejszego photomixu (TUTAJ)

1. Spacer / 2. Spotkanie z Monią i Gosią / 3. Przyszła moja karta / 4. Ognisko


6 maja do naszego zwierzyńca przybyły dwa maluszki. (zdjęcie obecne)



W kolejnych dniach na Politechnice odbyły się juwenalia, a weekend spędziłam w domu.



17 maja zrobiłyśmy z Weroniką pierwsze od baaardzo dawna zdjęcia (post TUTAJ i TUTAJ).



21 maja byliśmy na Pierwszej Komunii Świętej Emilki.


Udało mi się też sfotografować majowy ogród (post TUTAJ)



27 maja odbył się urodzinowy grill mojego szwagra.

Najpyszniejsze torty tylko u Agatki (łapcie jej bloga -> Słodkie Szaleństwo)

A w niedzielę nasz Supeł znów stał się czyścioszkiem (przyznajcie, że jest!) <3




Na koniec trochę statystyk! (dane z 30.05)
  • w maju napisałam 16 postów
  • odwiedziliście bloga 1531 razy
  • przybyło 12 obserwatorów
  • najchętniej klikanym postem był : URBAN GIRL ! (58 wyświetleń)
Tutaj serdecznie Wam dziękuję za wszystkie wyświetlenia i komentarze - maj był najbardziej aktywnym miesiącem, odkąd jestem tu w blogosferze.


Poza tym w maju założyłam konto na Zblogowani.pl i Maxmodels.com (mój profil).
A po cichu realizowałam kolejne z fotowyzwań. Wyniki już w sobotę!



Tak pokrótce wyglądał mój ubiegły miesiąc.
Dajcie znać jak spędziliście swój maj.


A studentom życzę wytrwałości w czerwu!  (#sesjaiscoming)


Pozdrawiam,
Takaszka


28 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zdjęciowe podsumowania! :D Zdjęcia jak zawsze cudowne! Kociaki są przesłodkie, uwielbiam takie maluchy <3 Potwierdzam! Supeł stał się czyścioszkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać twoje photomix :) a Supeł oczywiście jest wiernym modelem ^^
    Pozdrawiam! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęci :) Jaki piękny model :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się chce zapisac do klubu dawców :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze planuje do DKMS ale jakoś nigdy nie mogę się zabrać za to :)

      Usuń
  5. Ale masz boskiego psiaka:)<3
    piękne fotki:),śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podsumowania miesiąca najlepsze! :) świetne zdjęcia... będą cudowną pamiątką :) I super, że jesteś dawcą. Ja już lata temu zapisałam się do DKMS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje majowe zdjęcia z ogrodu są super, cały wpis mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty! :)
    Wspaniałe zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Z ilością 16 postów zdecydowanie mnie przebiłaś, ja aż 1... piękne podsumowanie, czuć takie ciepło od Twoich zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie wspominkowe posty, nie byłoby ich aż tak dużo :)

      Usuń
  10. what amazing Pictures.
    The kitten are so cute :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  11. 16 wpisów w ciągu jednego miesiąca? Ja jak napiszę 5 to już jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękne kotki <3 dla mnie maj też był fajnym miesiącem ;)
    no i u mnie tez były Juwenalia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy miesiąc za Tobą. Mój zwierzyniec też się powiększył, ale o troszkę więcej kociąt ;) Mój pieseł nie chce być czyścioszkiem, nienawidzi wody, w której musi się kąpać, a od grzebienia ucieka. Woli brodzić w kałużach kiedy spadnie śnieg i turlać się w trawie. Ciężkie jest jej higieniczne życie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mój też najbardziej uwielbia błoto, ale te 2 razy w roku trzeba go wykąpać i jest to niemała walka, choć na każdym spacerze wchodzi do rzeki :) za to czesanie w tym roku idzie trochę lepiej, bo zainwestowałam w lepsze szczotki :)

      Usuń
  14. Uwielbiam oglądać tego typu podsumowania! Jak zwykle zauroczyły mnie zwierzaki <3 No i szczerze Cię podziwiam za te 16 postów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne podsumowanie !!
    Zapraszam do moich czterech ścian http://nalalands.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia i świetni modele. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojeju jakie koteły i piesy :) A tak poza tym to fajnie tu u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Koteczki najcudowniejsze :) Zazdroszczę, że możesz być dawcą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjemny miesiąc za tobą :) Kotki przecudne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.