08.05.2017

PHOTOMIX #9


Hej wszystkim ! 


Od ostatniego photomixu minęło prawie 3 tygodnie.
Jeśli jesteście ciekawi jak upłynęły mi ubiegłe dni, zapraszam do dalszej części wpisu.


Enjoy !

1. Sprawdzanie lotu rodziców / 2. Śnieg po Wielkanocy? - niezbyt śmieszne / 3. Selfie / 4. Kawusia <3

 

1. Jeszcze wielkanocna hybryda / 2-3. Powrót do Lublina / 4. Majowe planowanie


1/2/3 Brzydka pogoda nastała w Lublinie / 4. Malowanie włosów przed weselem


1/2 Odwiedził mnie mój mężczyzna ! / 3/4 Spotkanie z dziewczynami ze studiów.


Weselny klimat !


1. Weselny klimat cd / 2/3 Poprawiny / 4 Spotkanie z dziewczynami


1. Ramonka / 2/3 Psikota / 4. Supeł obrażony, bo musiał siedzieć w kojcu


1. Pięknie jest u nas na wschodzie ! /2. Spotkanie z Monią i Gosią / 3. Przyszła moja karta / 4. Sobotnie ognisko kończące majówkę


Tak wyglądały moje ubiegłe 3 tygodnie.
Maj zapowiada się ciekawie ze względu na juwenalia.
Mam nadzieję, że uda mi się też porwać dziewczyny na zdjęcia.

Jestem też trochę zaskoczona Waszą ostatnią aktywnością na blogu i za tak dużą liczbę wyświetleń w ostatnim czasie - bardzo mi miło.


Dajcie znać jak minęła Wam majówka !


Pozdrawiam,
Takaszka


24 komentarze:

  1. Bardzo lubie takie mixy zdjęć :) Śliczne zwierzaczki!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny mix :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia kotków przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać takie mixy! Swoją drogą widzę, że u Ciebie wiosny również chwilowo nie ma :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie posty. Świetne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, zwierzaki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknego masz pieska ! 😍 świetne zdjęcia !


    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zdjęcia, prosty, ale fajny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ❤
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie mixy ! Super się ogląda :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie posty :) pogoda niestety faktycznie nie rozpieszcza, ale liczę, że niebawem się poprawi :) piękne zdjęcia z wesela- ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super cool!! ❤

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Na prawdę śliczne miałaś włoski na weselu ;p
    Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardo ciekawy post :).
    Śnieg w Wielkanoc to był wieki szok.
    Też poszłabym na wesele, ale póki co nikt się nie pobiera z bliskich :P.
    Słodkie zwierzaki <3.
    Mój blog. KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten post, super :)
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dobry pomysł z tymi mixami :D śnieg po Wielkanocy - masakra, śnieg w maju - koniec świata, hehe

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie mixy zdjęć! :) Kochana, chętnie dodaję Twój blog do obserwowanych i zostaję na dłużej. Zapraszam również do mnie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, zwłaszcza te weselne <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  18. Super taki mix, lubię tego typu wpisy a człowiek jest raczej wzrokowcem więc jeszcze lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Majówka zimna, dopiero dzisiaj trochę ciepła wyszło. Tęskno za wiosną

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.