czwartek, 25 maja 2017

SUNNY EVENING


Hej wszystkim !

Dziś mam drugą - bardziej słoneczną - część zdjęć z Weroniką. 
(pierwsza część tutaj)

m. Weronika Cybula
fot. ja


Enjoy !












Przyznam szczerze, że pierwszy raz próbowałyśmy złapać słoneczne promienie zachodzącego słońca, co wcale nie jest proste z trybem manualnym, ale postanowiłam sobie, że w nowym sprzęcie nie włączę trybu auto !

Dajcie znać jak sobie poradziłyśmy i która część wyszła lepiej - ta czy poprzednia.


Pozdrawiam,
Takaszka


15 komentarzy:

  1. Nie jestem jakimś znawcą fotografii ale moim zdaniem światło na zdjęciach wygląda świetnie :D Szczególnie drugie i trzecie zdjęcie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają obie sesje :) Pięknie wyszła :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne to ciepłe światło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły pięknie. Dziewczyna ma piękny uśmiech:D Jedynie przez światło zdjęcia są troszeczkę mało wyraziste, ale to taki mały szczegół :*

    Zapraszam do mnie na nowy post,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie umiem tego jeszcze okiełznać :)

      Usuń
  5. Zabawy ze światłem i słońcem nie należą do łatwych. Ale myślę, że super sobie poradziłyście. A zdjęcia ze słońcem jakieś radośniejsze się wydają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięęęękne są te zdjęcia!!! :))
    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa takie słowa od mojej mistrzyni "złotej godziny" <3

      Usuń
  7. Super są te zdjęcia i zachód fajnie uchwycony :) Pewnie, nie ma co się bawić w tryb auto, kiedy można popróbować z manualnymi ustawieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie zdjęcia wyszły świetnie :) A uchwycenie zachodzącego słońca to nie lada wyzwanie :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycam się tymi zdjęciami, naprawdę są świetne :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie wyszły te zdjęcia !
    Bardzo ładna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia! Chyba najbardziej podoba mi się 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście uwielbiam zdjęcia przy takim świetle,przeważnie wtedy celowo podpinam Heliosa,żeby flary jakie tworzy jeszcze bardziej podkreśliły ten efekt :) Chociaż muszę się z Tobą zgodzić,że fotografowanie pod światło wcale nie jest łatwe.Zdjęcia wyszły Wam całkiem fajnie,mi odrobinę bardziej podobają mi się ujęcia przy płocie,bo dziewczyna ma ładnie,równomiernie oświetloną twarz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.