niedziela, 21 maja 2017

ULICE MIAST 7/7


Hej wszystkim !

Dziś ostatni już dzień projektu tydzień ze mną. Tym razem mam dla Was kilka miejskich kadrów m.in. z Krakowa i Częstochowy.

Enjoy !






Jak myślicie, czy codzienne dodawanie posta nie jest zbyt denerwujące? Odbieracie to bardziej jako spam, czy chętnie tu zaglądaliście? 
Jeśli to pierwsze, to nie musicie się martwić - wracam do 2/3 postów tygodniowo jak to było w ostatnich tygodniach.

Wiecie, że oryginalnie był tu samochód? :) Tylko mi nie pasował, więc usunęłam go w PS.




















Dajcie znać jak odbieracie tydzień ze mną.
Czy warto będzie go kiedyś powtórzyć?


Pozdrawiam,
Takaszka

17 komentarzy:

  1. Zdjęcia z ludźmi są super, przedstawiają jakieś historie. Muszę kiedyś spróbować takie zrobić ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie w tym tkwi urok fotografii ulicznej - każde zdjęcie o czymś mówi :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie, że dodajesz posty codziennie :) Uwielbiam twoje zdjęcia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście widziałam te bańki i to rewelacyjnie wyglada <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/simple-look.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful photos dear ^^ Love your blog so much~
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. niektóre zdjęcia - świetne (: fajnie że pracujesz nad kadrem! || skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ujęcia, jetem pod wrażeniem ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny klimat :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w obs za obs :)
      Śledzę głównie blogi foto, ale jeśli chcesz, będzie mi miło jeśli dodasz :)

      Usuń
  8. Świetnie pokazałaś klimat miast i codzienne życie mieszkańców ;) Kadr z konikiem jest mega ! Dodawanie postów codziennie jest dobrym pomysłem, niestety nie mam czasu codziennie czytać blogów i na nie zaglądać, ale kiedy znajdę tylko chwilę z chęcią tu wchodzę :) zazdroszczę, że masz tyle czasu do codziennego pisania postów :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam wszystkie jednego dnia i ustawiłam daty publikacji :) codziennie o tej porze jeszcze jestem w pracy :)
      dzięki !

      Usuń
  9. Świetny jest ten kadr z przechodzącym księdzem! Masz oko :) A co do "tygodnia z Tobą" - było mi bardzo miło Ci towarzyszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :) zwłaszcza ten kwiat z rozmazanym tłem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.