23.05.2017

URBAN GIRL !


Hej wszystkim !

Po codziennych postach w ubiegłym tygodniu powracam do stałego rytmu blogowania. W ostatnią środę wybrałyśmy się z Weroniką na krótką sesję, której efekty możecie zobaczyć poniżej.

mod. Weronika Cybula
fot. ja

Enjoy !






















Jak to mówią - pierwsze koty za płoty.
Dajcie znać jak nam wyszło.
W przyszłym tygodniu dodam kolejną - bardziej słoneczną - część .

A chętnych zapraszam na zdjęcia (Lublin/Radzyń i okolice).


Pozdrawiam,
Takaszka


16 komentarzy:

  1. fajny prosty set. kurtka jest super! :) w okularach Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zacząć czytać te 3 linijki tekstu xD

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz! Masz cudowny uśmiech :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna modelka ;) Stylizacja też super, taka na luzie ;) I pasuje do Weroniki ;) Ja za moro nie przepadam, chyba jestem na ten trend za stara, ale tutaj ta koszula narzucona na czarny T-shirt - mistrzostwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie na zdjęciach wychodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, bo nie wstawiałam tu swoich xD

      Usuń
  5. świetna sesja, taka prosta i bez udziwnień. dobrze wydobywa urok modelki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Modelka pięknie wyszła :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta koszula moro pięknie się komponuje z tym miejskim klimatem zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę ze często zdarzają się komentarze typu "kopiuj i wklej".
    Piękne portrety ;) a Weronika ma śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :/ chyba działa tu zasada "ja Ci skomentuje, to Ty mi też" ale niestety tak to nie działa ;D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.