10.05.2017

WĘGRY - Budapeszt & Szentendre


Hej wszystkim!

Dziś kolejny powrót do przeszłości.

Poniżej zdjęcia z Węgier, w których jestem zakochana od wielu lat.
To tylko kilka fotografii, które wybrałam z ponad 400 (a to tylko 3-dniowy wyjazd).

Enjoy !


 Budapeszt, czyli serce Węgier zachwyca dużą ilością mostów i budynkiem parlamentu. Tutaj widok z Góry Zamkowej, jak i sam zamek.









Warto też odwiedzić skansen, a właściwie Muzeum Wsi niedaleko miasteczka Szentendre.
To rozległe tereny, po których można poruszać się też małym pociągiem.
Z pewnością obejście pieszo zajęłoby kilka godzin.







Byliście na Węgrzech ? :)
Ja byłam 3 razy i za każdym razem ponownie mnie zachwycają !

Polecam odwiedzić też Tokaj - miasto słynące z win,
pomoczyć nogi w Balatonie - cóż to za dziwny wytwór przyrody,
spróbować langosza i przespacerować się nocą nad Dunajem.
Za to spokojnie można sobie darować aquapark w Budapeszcie, ot niezbyt pozytywne wspomnienia.


Pozdrawiam,
Takaszka


12 komentarzy:

  1. Albo Węgry są tak piękne albo Ty jesteś świetnym fotografem! Przepiękne zdjęcia! Budapeszt właśnie trafia na moją listę miejsc które chcę odwiedzić :)

    ZAPRASZAM!
    roksanakalinowska.blogspot.com
    INSTAGRAM: kalinowskaar

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Budapeszcie na wycieczce szkolnej, jeszcze w liceum i pamiętam, że miasto mnie totalnie zachwyciło! Chętnie pojechałabym tam ponownie, tym razem nieco spokojniej pozwiedzać różne zakątki miasta. Wszystkie zdjęcia świetne, ale najbardziej urzekł mnie osiołek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam 3 razy i za każdym razem mnie zachwyca ! :)

      Usuń
  3. Niestety nie byłam, ale wszyscy mi mówią, że warto. Ale w sumie, w jakie miejsce na świecie nie warto? :)

    A co było nie tak z Aquaparkiem? Mój tata kiedyś tam był. Zabawę samą wspomina dobrze, ale organizację, zaplecze techniczne i warunki bardzo źle. A ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo - choć atrakcje nawet w porządku, to warunki tragedia :/ i w niektórych miejscach bardzo było czuć kanalizację :/ bleee.

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia :D
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie widoki *-* Ależ zazdroszczę. Też bym chciała się wybrać na taką wycieczkę. Chociażby na jeden dzień ;) Nigdy nie byłam, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to uczucie 400 zdjęć pasujących zaledwie kilka :) Ale z krajobrazem jest inaczej, na takie zdjęcia można się patrzeć non stop :)) Nigdy nie byłam na Węgrach, ale miejsce cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo jak pięknie *-* Bardzo ładne zdjęcia !

    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu! :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle zdjęcia piękne! Zazdroszczę Ci takiego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.