02.05.2017

WESELNY KLIMAT


Hej wszystkim !

W sobotę bawiliśmy się na weselu, a ja postanowiłam przetestować przy okazji nowe szkiełko i tak powstało trochę zdjęć. 

Enjoy !

 


Kolorami przewodnimi był granat i biel, a wystrój utrzymany w rustykalnym klimacie - drewniane dodatki, dużo świec i delikatne kwiaty. 
Bardzo podobały mi się winietki z imionami, a w ramach podziękowania kobiety dostały urocze słoiczki miodu, a mężczyźni małe buteleczki z alkoholem - podobno na porannego klina :)




Pierwszy taniec pary młodej.





Jedną z atrakcji był pokaz ognia. Pierwszy raz widziałam takie show i było naprawdę imponujące ! 
Z resztą pokażę Wam w kolejnym wpisie.







Zrobiłam dużo zdjęć, ale bardziej prywatnych, których nie chciałabym tu publikować, no i przeszłam mały chrzest, jak pracuje się ze stałką.
Na pewno było to wyzwanie !


Pozdrawiam,
Takaszka



16 komentarzy:

  1. pokaz ognia musiał być piękny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj był ! :) będą w którymś z kolejnych wpisów :)

      Usuń
  2. granat z bielą to bardzo ładne połączenie :) Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym poszła na weselicho! :D
    Fajnie, że wszędzie testujesz nowy sprzęt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż mi się klei sam do rąk ! :) jeszcze jestem podjarana ;) haha

      Usuń
    2. Ja po 8 miesiącach wciąż jestem :D

      Usuń
  4. Piękne fotki. Stanowią świetną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy na weselu nie widziałam pokazu ognia, bardzo pomysłowo :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia
    mają taki klimat <3

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie udekorowane stoły <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chcę na wesele :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia na weselach zazwyczaj wypadają słabo, ale te są ładne ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. widać, że to była super zabawa :)

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! udały Ci się kadry :) jaką masz stałkę ?
    dziękuję za odwiedziny
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50 mm f/1.8 :) chyba najbardziej powszechna :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.