15.05.2017

WESELNY POKAZ OGNIA 1/7


Hej wszystkim !

W jednym z wcześniejszych wpisów publikowałam zdjęcia z wesela, na którym byłam 29 kwietnia (Wpis tutaj).

Około godz. 23 para młoda zaprosiła wszystkich na zewnątrz, gdzie przygotowany był dla nas pokaz ognia w wykonaniu zespołu Furia z Białegostoku.

Enjoy !
























Przyznam szczerze, że pierwszy raz spotkałam się z taką atrakcją na weselu.
Co prawda teraz nowożeńcy coraz częściej serwują gościom niezapomniane wrażenia, a tym pokazem w 100 % im się to udało.


Spotkaliście się już z czymś takim ?
A może w Waszych okolicach królują inne atrakcje?
Dajcie znać !



Pozdrawiam,
Takaszka


Pewnie zastanawiacie się co oznacza 1/7 na końcu tytułu,
a mianowicie zapraszam Was na tydzień ze mną !

Codziennie ok, 14 będzie pojawiał się nowy wpis. Serdecznie zapraszam



13 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia jak zawsze cudowne! Teraz sobie uświadomiłam jak dawno nie byłam na żadnym weselu! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne zdjęcia!! :)

    Chcesz dostać długopis z NIEWIDZIALNĄ ściągą? Więcej informacji w najnowyszm poście na moim blogu:
    KLIKNIJ TUTAJ

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że robi wrażenie! Czego to już nowożeńcy nie wymyślą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam kiedyś na takim pokazie, ale nie na weselu :) Na pewno jest to fajna atrakcja!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, na żywo pewnie pewnie robiło to jeszcze większe wrażenie :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurde ale mega :O zazdro!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się z czymś takim, ale fajna atrakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały blog! Wszystko dopracowane do perfekcji. ;)http://flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na swoim weselu miałam fajerwerki :0 i naprawdę było na co popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ to musiało być widowisko! Świetna atrakcja dla gości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.