12.06.2017

BAŁTYK JEST PIĘKNY! - Analogowo #6


Hej wszystkim !

Poniżej pierwsza podróż pociągiem (i jedyna do tej pory!) na Hel, gdzie w drodze powrotnej powstało moje absolutnie ulubione zdjęcie, które mam na tapecie komputera, odkąd dostałam wywołaną kliszę.

A dziś zapraszam nad Bałtyckie plaże.

Enjoy !





A tutaj ograniczenie sprzętowe - a że nie mogłam zdecydować się, czy chcę sfotografować górę latarni, czy dół, musiałam zrobić dwa zdjęcia.



Ta ameba po lewej to kropla deszczu.











Wolicie góry, czy morze? 

Ja zdecydowanie góry!


Pozdrawiam,
Takaszka


37 komentarzy:

  1. Po fotografiach można stwierdzić, że wycieczka się udała :)
    A jak wrażenia po pierwszej podróży pociągiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szału nie było :) ledwo tam się dostaliśmy i było tyle ludzi, że wszyscy staliśmy ściśnięci. Za to powrót był lepszy, chociaż jechaliśmy jakimś starym gruchotem i 2 razy wolniej :) i tam właśnie powstało to zdjęcie :)

      Usuń
  2. Ja zdecydowanie wolę morze, ale dawno tam nie byłam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ takie zdjęcia mają klimat! Pięknie! :)
    Ja, z racji tego, że w górach jeszcze praktycznie nie byłam to wolę morze. Kojarzy mi się z dzieciństwem, beztroską. Te niesamowite zachody słońca, woda i wchodzący wszędzie piasek :D Mam ogromną nadzieję, że w te wakacje uda mi się znowu zobaczyć Polskie morze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś wolałam morze, póki nie pojechałam w góry :) a morze lubię, ale nie polskie - dla mnie nad morzem musi być pogoda - np. tak jak w Chorwacji <3

      Usuń
    2. O kurcze, to może i u mnie się odmieni jak w końcu wybiorę się w góry :D

      Usuń
  4. Wspaniałe zdjęcia. Mnie to ciągnie i nad morze i w góry. Musze kiedyś pojechać :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja chcę już wakacje :) Zdjęcia jak zawsze świetne :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pół życia spędziłam nad morzem. :) Więc siłą rzeczy wybieram plażę, plażę poza sezonem, pustą i chłodną. I wchodzenie do Bałtyku w grudniu i wychodzenie mokrymi stopami na śnieg. I wycieranie się w spodnie czy sweter. I gwieździste noce na piasku we wrześniu.
    Chociaż i do gór mam sympatię, nie powiem, że nie. Nawet sporą. :)
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się marzy pojechać właśnie poza sezonem :) Mam nadzieję, że wcielę te plany w życie :)
      dzięki !

      Usuń
    2. Koniecznie! Genialny klimat. :)

      Usuń
  7. ja również uwielbiam morze <3 najlepsze co może być :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia!
    Zdecydowanie bardziej odnajduję się w górach, na ale raz w roku nad morze też można jechać :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie jest przecudowne. Bałtyk fotografowany analogiem wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham góry ! Ale z racji takiej, że mój chłopak jest z Koszalina co roku jestem skazana na morze. Czasami zwłaszcza Zimą i wieczorami jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjecie , śliczne miejsce ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie morze, a szczególnie Adriatyk! Co do formy "na Hel" to radziłabym uważać, ponieważ niektórzy mieszkańcy tegoż miasta bardzo się na nią oburzaja, chociaż gdziekolwiek się o Helu nie czyta to ludzie zawsze piszą, że coś jest "na Helu" a nie "w Helu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tu mnie zaskoczyłaś, bo myślałam, że poprawnie jest właśnie "na Hel" :) zapamiętam na przyszłość :)

      Usuń
  13. zdjęcia z analoga mają swoj wyjątkowy klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy tam nie byłam, ale zdjecia sa przepiekne :) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić to miejsce. :)
    Co do pytania, uwielbiam połączenie gór i morza, jestem ogromnym fanem Chorwacji i państw nad Adriatykiem. Niemniej jednak Polskę również kocham całym serduchem :) Polska również jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne połączenie gór i morza to dla mnie Kanada :) ale nie powiem - Chorwację też uwielbiam :) fajne połączenie tych dwóch krajobrazów jest na wyspie Brać, na Bolu <3 aż chciałabym tam wrócić !

      Usuń
  15. z okazji, że urodziłam się nad morzem wolę góry haha ; )

    piękne zdjęcia! lubię taką kolorystykę

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha każdy chce to, czego nie ma :) ale ja też wolę góry ! :) a kolorystyka 100% oryginalna. Dzięki :)

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia! Ja raczej wolę góry, aczkolwiek nad morze też lubię jeździć. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Popieram- Bałtyk jest cudowny :)) Szczególnie dla ludzi kochających morze ;D
    Pozdrawiam i zapraszam na
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, klimatyczne fotki ;) super klimat <3
    wolę morze zdecydowanie! kocham wylegiwać się na plaży :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakbym przeglądała zdjęcia z dzieciństwa <3 Zdjęcia analogowe mają ten swój niepowtarzalny klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te zdjęcia są takie magiczne! Pierwsze sama chętnie skradłabym na tapetę! I jeszcze kilka innych!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie zdjęcia zdecydowanie mają swój klimat

    OdpowiedzUsuń
  22. PS dodaj do disqusa adres swojego bloga, bo zawsze mam problem, żeby cie znaleźć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w ustawieniach nic nie da się zmienić. Niby klikam zapisz, ale po zapisaniu znów wszystko ginie :/

      Usuń
  23. Piękne zdjęcia :) Aż nabrałam ochoty na wakacje, a do tego jeszcze troszkę czasu :D

    Zapraszam Cię do mojego nowego miejsca - www.oczami-wyobrazni.pl
    Miłego dnia !:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje serce należy do morza :)
    Przecudowny wpis jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne i klimatyczne zdjęcia! *.* Uwielbiam morze,jak i góry. W sumie to nie wiem co bardziej, najlepiej obie rzeczy naraz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.