03.06.2017

FOTOWYZWANIE #3 - 31 DAY CHALLENGE

Witam w czerwcu, Proszę Państwa !

Po kwietniowej przerwie, w maju ruszyłam z kolejnym fotowyzwaniem (o całej koncepcji możecie przeczytać TUTAJ).


Wyzwanie nie należało do szczególnie trudnych, choć starałam się, żeby zdjęcia były choć odrobinę lepsze, niż w ostatnich dwóch.
Fotowyzwanie #1 - TUTAJ
Fotowyzwanie #2 - TUTAJ


Czy mi się udało? Sami oceńcie.
No i jest to pierwsze wyzwanie zrobione nowym sprzętem, co pozwoliło mi ciut lepiej go poznać.


Zatem zapraszam !



Na wstępie zaznaczę, że dałam sobie dowolność fotografowania tj. nie pilnowałam, czy akurat konkretnego dnia zrealizowałam podane hasło.


1. UP CLOSE (z bliska) 



2. FROM AFAR (z daleka)



3. HANDCRAFTED (ręcznie wykonany)



4. MOON (księżyc) - co prawda księżyca nie widać, ale nocne ujęcie udało mi się złapać



5. SUN (słońce)



6. MONOCHROME (monochromatyczny)



7. COLORFUL (kolorowy)



8. INSIDE (wewnątrz)



9. OUTSIDE (na zewnątrz)



10. FAMILY (rodzina)



11. DAILY (codziennie) - pociągi za oknem to norma - jeżdżą kilka razy dziennie



12. A RARE TREAT (rzadki) - no bo niecodziennie jemy takie słodkie, spersonalizowane ciasteczka!



13. WARMTH (ciepło)



14. COLD (zimny)



15. ABOVE (nad)



16. BELOW (pod)



17. DELICIOUS (pyszności)



18. SIMPLY (prosto)



19. COMPLICATED (skomplikowanie)



20. TINY (maleńki)



21. GIGANTIC (ogromny)



22. LIGHT (światło, jasny)



23. DARK (ciemny)



24. FLOWERS (kwiaty)



25. HANDS (dłonie)



26. FEET (stopy)



27. PRECIOUS (cenny)



28. COMMON (pospolity)



29. SELF (własne ja)



30. OTHER (drugi, inny) - po tygodniowej grypie żołądkowej mogłam tylko popatrzeć na te smakołyki.



31. WORK OF ART (dzieło sztuki) - długopis wykonany ręcznie, przywieziony przez rodziców z Indii - małe dzieło sztuki




Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca !

Dajcie znać, czy podołałam temu fotowyzwaniu i które ujęcie jest najlepsze.

A w czerwcu mam nadzieję, że zrealizuje kolejne dwa. Natomiast po miesiącu fotografowania stałką mam mieszane odczucia, ale o tym innym razem.



Pozdrawiam,
Takaszka


23 komentarze:

  1. Mnie się podobają takie wpisy, zdjecia i ogólnie podoba mi się to wyzwanie! Sama myślę nad podobnym, ale chyba nie byłabym tak dobra jak Ty! Czekam na więcej ♥
    I daj znać jak odczucia po fotografowaniu stałką, co jest nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ! :)

      właśnie nie wiem czy robię coś źle, czy problem tkwi w czymś innym ale często mam problem z ostrością - łapie nie tam, gdzie bym chciała :/ Muszę chyba o tym doczytać :/

      Usuń
  2. Kurcze, chyba i ja muszę zacząć robić taki challenge - świetny pomysł :)
    Zdjęcia jak zwykle cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wyzwanie to świetny pomysł, prawdziwe perełki można przy tym stworzyć. :D Najbardziej podoba mi się nr 5 - chyba jestem fanką wszelkich ujęć, gdzie słońce i dzienne światło odgrywają ważną rolę. A długopis z ostatniego zdjęcia jest przecudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia jak zawsze piękne :) Fajne są takie wyzwania :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Światło wyszło Ci pięknie, tak cudnie tańczy ono na całej fotografii! I temat monochromatyczności też świetnie zrealizowałaś :) Czekam na więcej! Długopis cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz naprawdę przecudne zdjecia :O Zazdroszcze talentu :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-boho-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, piękne zdjęcia!
    http://pluukasiewicz.blogspot.com/ będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, zdjęcia są prześliczne! Szczególnie te takie z bliska:) Widać że masz oko do fotografii!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, aby doszkalać swoje umiejętności :) Zdjęcia są bardzo dobre :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dodatkowo pobudzić kreatywność ! :) dzięki :)

      Usuń
  10. Ale piękne zdjęcia Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem podołałaś fotowyzwaniu, i chyba najbardziej spodobało mi się właśnie te #3. Piękne fotografie! :)
    Pozdrawiam!

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) to pierwsza zabawa z bokehem :) też pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Do mnie przemawia 20 i 22 ;)

    Ja kiedyś próbowałam podjąć tego typu wyzwania, ale to chyba nie dla mnie. Nie mam czasami czasu na codziennie fotografowanie. Przez to się irytowałam, że czegoś nie zrobiłam, a ostatecznie irytowałam się samą fotografią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u mnie czasem było ciężko, ale nie trzymałam się sztywno zasad - tak jak pisałam powyżej :) a całe wyzwanie trochę pobudza kreatywność :)

      Usuń
  13. Świetne, zazdroszczę wytrwałości :x Już dawno chciałam się za to zabrać, ale coś mi nie wychodzi.. :/ :D 19 dla mnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzeba trochę zaparcia :) ale ja też się sztywno nie trzymałam. Dałam sobie po prostu miesiąc na realizację i kiedy miałam pomysł na zdjęcie, to je robiłam :)

      Usuń
  14. Cudowne zdjęcia, po prostu się zakochałam hahah
    Czekam na więcej!

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia <3 czemu mam mieszane uczucia jeśli chodzi o stałki? Ja bym tylko nimi fotografowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie zawsze łapię ostrość tam, gdzie bym chciała :) jeszcze muszę się douczyć chyba jak to działa :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.