poniedziałek, 19 czerwca 2017

KASIA ' 2013

Hej wszystkim !

Sesja z Kasią (2013) jest ostatnią, jaką mam Wam do pokazania z fotograficznych wspominek. Nieco bardziej klimatyczna, więc i obróbka była mocniejsza. Cały czas mam do niej sentyment i uważam, że jak na tamte czasy, wyszła nam całkiem fajnie. Będzie też druga część - w b&w - więc stay tuned !

A jeśli chcecie zobaczyć ujęcia z 2012 roku i naszą pierwszą sesję, zapraszam TUTAJ.

Enjoy !



























Dopiero teraz widzę, że kiedyś obrabiałam zdjęcia w różnych kolorach. Teraz jedną sesję staram się trzymać w tych samych barwach. 

Też tak robiliście kiedyś?


Pozdrawiam,
Takaszka


22 komentarze:

  1. Ja też kiedyś obrabialam każdą fotografię w innych kolorach. Teraz staram się utrzymywac takie same barwy :) myślę, że lepiej to wygląda :) A co do fotografii, bardzo fajnie Ci to wyszło, super jest pierwsze zdjęcie i światło które robi klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sesja ;) Modelka fajnie wyszła :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega sesja!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, faktycznie dobrze Wam wyszło jak na tamte czasy :) I też znam to obrabianie w różnych kolorach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja patrzę na swoje zdjęcia z kiedyś to są aż za bardzo poprzerabiane i kolory różne. Teraz mi się też zmieniło i zostawiam wszystko w jednym klimacie, bo tak jest lepiej i ładniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak mam, co do obróbki zdjęć. Kiedyś lubiłam ciemne tony, dzisiaj stawiam na jasne odcienie, ale nadal pełne nasycenia :) I do "podkręcania" zdjęć, trzeba mieć wyczucie, którego nabieramy z biegiem czasu i poprawionych zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to :) z czasem można wyrobić sobie swój styl i za to podziwiam doświadczonych fotografów :)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia, mają klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z reguły nie lubię tak sztucznych efektów, ale w tej sesji rzeczywiście filtry dodały bardzo urokliwego nastroju. Zawsze warto próbowac nowych rzeczy. :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz też już nie, ale kiedyś zdarzało mi się często przesadzić z obróbką :)

      Usuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, bardzo klimatyczne! :) Też kiedyś obrabiałam tak zdjęcia :D
    https://aisakm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post :)
    I'm following your blog ♥
    Visit my blog :)

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, przeróbka bardzo pasuje do klimatu zdjęc i samej stylizacji pięknej modleki!
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądają te zastosowane przez Ciebie filtry, zdjęcia klimatyczne i z charakterem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Też staram się trzymać sesję w jednych barwach, choć różnie to bywa :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przemawia to do mnie, może przez obróbkę zdjęcia (?) Nie widzę w tym arcydzieła, ani magii fotografii. Może spróbuj czegoś nowego, jakaś inna sceneria, charakter? Powodzenia c:
    Buzi ;*
    qzki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inny charakter? xD ale mój czy modelki? xD hahaha

      Usuń
  15. Jak fajnie wrócić do zdjęć z przeszłości, miło powspominać :) Ja też czasem do nich wracam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.