15.06.2017

NATURALNIE ' 2013


Hej wszystkim !

Na wstępie dziękuję za tak miły odbiór poprzedniego posta i dużo pozytywnych komentarzy.
Przed nami długi weekend, pogoda zachęca do spędzania czasu na dworze, jednak przede mną stos notatek na poniedziałkowy egzamin - #najgorzej.

Jak tam u Was - macie już wolne, czy póki co ostatnie poprawki i sesja przed Wami?

Jak dobrze, że jakiś czas temu stworzyłam kilka postów, które teraz mogę spokojnie dodać,
Poniżej kilka zdjęć z 2013r.

Enjoy !


























Pozdrawiam,
Takaszka


38 komentarzy:

  1. Zdjęcia są przepiękne :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    My na szczęscie egzaminy mamy za sobą i możemy wyjechać na długi weekend. Przyda się trochę odpoczynku:)
    Pozdrawiam, buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ! Też bym już chciała mieć wolne :)
      Udanego wyjazdu !

      Usuń
  2. Fantastyczny zachód słońca:)
    Ja mam wolne aż do środy, ale czeka mnie państwowy egzamin z BHP więc czas zabrać się za naukę. Obserwatorzy włączeni, dziękuję za przypomnienie, gdzieś mi to uleciało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, dzięki nim widać Twój progres od 2013 :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko jakie cudowne zdjęcia ^^
    Przede mna sesja niestety ...:(

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czasy szkolne mam już dawno za sobą ;) Piękne zdjęcia, fantastyczny zachód słońca, uroczy minimalizm na drugim a w ostatnim zdjęciu się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są cudne, idealnie oddają naturę<3 U mnie już wszystko pozdawane więc wolne :D
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są wspaniałe :) Masz naprawdę ciekawy blog :D

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykłe i bardzo profesjonalne zdjęcia. Kotek jest cudowne i piękne zbliżenie na biedronkę!
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku bez sesji :)
    Powodzenia na egzaminie, trzymam kciuki aby się wszystko udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie ujęcia biedronek oczywiście i u mnie reprezentują wczesne czasy fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Już na szczęście koniec szkoły, wszystkie poprawki na lepsze oceny mam już za sobą :) Piękne zdjęcia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale rewelacyjne zdjęcia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta biedroneczka wygląda jakby miała serduszko ;), piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super strzały. Biedronka prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzecie zdjęcie z kocurem, który wypełnia cały kadr jest genialne! :D
    Ahh, u mnie gdyby nie przeklęta statystyka to miałabym już wolne ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia! Zakochałam się w zdjęciu na którym jest zachód słońca. Cuuudo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie tak czasami jest powrócić do starszych zdjęć :)
    Zachód Słońca wygląda genialnie. Ogromnie podoba mi się kolorystyka tego zdjęcia oraz ciemny zarys budynków.
    U mnie niby wolne, ale czeka mnie obrona pracy inżynierskiej, a co za tym idzie nauka pytań.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kocią fotografię! :) Zdjęcie biedronki jest cudowne, sama od dłuższego czasu marzę o sfotografowaniu tego owada, jednak jak na złość nigdzie ich nie mogę znaleźć jak mam przy sobie aparat... :D

    OdpowiedzUsuń
  20. No nie powiem, przeurocza biedronka <3 haha

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Są i plusy takiej pogody - w Twoim przypadku przynajmniej nie jest Ci żal, że musisz siedzieć w notatkach :) Powodzenia na egzaminie :)
    Piękne zdjęcia robisz, rewelacja !

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jest mi żal :/

      Dziękuję :)

      Usuń
  23. sesja u mnie od poniedziałku, więc poproszę o trzymanie kciuków :P
    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał, zdjęcia są świetne, najbardziej urzekły mnie te z biedronką i wiewiórką
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia, jestem zachwycona :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/06/letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  26. jaaacie, jak Ci się udało złapać wiewióra? mi to zawsze uciekają skubańce :<
    powodzenia w poniedziałek! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wtedy aparat z dużym zoomem i nie musiałam blisko podchodzić :)

      Usuń
  27. Wiewióry skradły me serce! :)
    Wolne i szkoła już mnie niestety nie dotyczą. :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Zostaw link do bloga, a postaram się Ciebie odwiedzić.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.