piątek, 30 czerwca 2017

PHOTOMIX #11 - Podsumowanie czerwca


Hej wszystkim !


Jak przystało na ostatni dzień miesiąca, przychodzę dziś do Was z podsumowaniem ostatnich 30 dni. Nie wiem ilu z Was jest studentami (łączmy się w bólu), ale dla każdego ucznia - no może oprócz tegorocznych maturzystów - czerwiec jest napięty pod względem nauki, zaliczeń czy ostatecznych poprawek. Tak też było i u mnie.


Wraz z końcem maja musiałam zrezygnować z pracy, żeby skupić się na uczelni i praktycznie cały miesiąc kręcił się właśnie wokół niej. Jedynie dwa razy udało mi się przyjechać do rodzinnego domu - na szczęście na długi weekend.


Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądał mój miesiąc, zapraszam do dalszej części wpisu !


źródło: Pinterest


Przyznam szczerze, że nie jest to mój ulubiony miesiąc. Choć w tym roku lżej, bo miałam do zaliczenia tylko jeden egzamin i jedne zajęcia projektowe, tak od 3 lat czerwiec kojarzy mi się jedynie z brakiem snu, hektolitrami kawy i nieznośnymi upałami w mieszkaniu (wtedy najbardziej tęsknię za życiem na wsi) i nie, nie czuję wtedy wcale nadchodzących wakacji – może dlatego, że lipiec do tej pory miałam zajęty praktykami na studiach.

Tak więc Dzień Dziecka spędziłam nad książkami, a od upałów ratowała mnie lemoniada arbuzowa. Żałuję, że znów nie udało mi się być na Nocy Kultury, ale przy okazji mini-randki, poszliśmy później obejrzeć z Pawłem dekoracje, które zostały. A jeśli będziecie w Lublinie, grzechem jest nie pójść do Bosko na lody <3












Czerwiec to oczywiście sezon na truskawki, tak więc nie mogło ich zabraknąć np. na śniadanie. Wyposażyłam się też w polecany filtr do twarzy z SPF 50+ od Skin79, nowy bronzer i tusz do rzęs. Koteły rosną jak na drożdżach i jak się okazało, mamy chłopca i dziewczynkę – dwa zupełne przeciwieństwa. Nie może zabraknąć też Supła – tu poszliśmy na szybki spacer, bo kolesiowi jest naprawdę ciężko w takich temperaturach. Oprócz tego zaliczyłam pierwszą przejażdżkę motorem w tym roku, byłam na osiemnastce i zobaczyłam naszą nowo otwartą stację kolejową. 
















Powyżej Paweł w dzbaneczniku – jako fan mięsożernych roślin musiał obejrzeć ich wystawę w Tarasach Zamkowych.  Nie wiem jak u Was, ale w Lublinie w przeciągu ostatnich dwóch tygodni mamy dosyć często burze, za to późnej można cieszyć się pięknym różowym niebem (powyżej), a nawet dwa razy zagościła na nim tęcza!




Łapcie też kilka zapisanych snapów - tak wiem, ten kot jest straszny xD (mój nick: takaszka)











Wiecie, że w tym miesiącu ani razu nie miałam aparatu w rękach ? Specjalnie zawiozłam go do domu, żeby się nie rozpraszać. Wszystkie zdjęcia zrobione były telefonem. Za to w lipcu ruszam pełną parą i nawet mam już umówione kilka sesji. Gdyby nie fakt, że na samym początku miesiąca napisałam wszystkie posty, które tu widzieliście, na blogu byłaby miesięczna cisza. Wybawiły mnie wspominkowe posty i seria zdjęć znad morza. Na szczęście i tak chciałam pokazać Wam te zdjęcia, więc nie czuję, żeby było to coś w rodzaju zapchaj-dziury (z ostatnim postem ze zdjęciami Kasi moje fotograficzne zasoby się skończyły, także od dziś będą same nowości).

Istotną blogową sprawą była też zmiana wyglądu bloga. Kiedy we wrześniu ubiegłego roku zakładałam tego bloga, chciałam żeby jego wygląd był prosty i minimalistyczny. Użyłam więc gotowego  szablonu od Grafiterki, który - jak się okazało - ma bardzo wiele blogów. Pogrzebałam więc w html'u, dodałam kilka arkuszy CSS i jest ! Mój własny szablon. Na górze dodałam pasek kart z linkami do moich profili na innych stronach i strony O mnie oraz Kontakt.



A jak wyglądał Wasz czerwiec? 
Egzaminy zaliczone, czy letnia sesja kończy się batalią wrześniową?

Dajcie też znać jak podoba Wam się nowy wygląd bloga.
No i życzę Wam udanych wakacji !



Pozdrawiam,
Takaszka


28 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy mix zdjęć. Uwielbiam takie posty! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten czas leci! Fajne te podsumowania, no i szablon już jak fajnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool pictures gallery.
    Have a nice weekend!

    Sale offer Upto 50% Off* On selected items. Start shopping @ JC Unique Wholesale

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia! Masz śliczny uśmiech :) Mimo że czerwiec to ostatni miesiąc chodzenia do szkoły przed wakacjami, u mnie był pełen kartkówek i sprawdzianów.
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i cudowne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne podsumowanie :) naprawdę rewelacyjne fotografie
    zwierzaczki są urocze zakochałam się w tym kociątku!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Suszenie na wieszaku części projektu zupełnie rozwaliło mnie na łopatki :) A podsumowanie bardzo ładne. Ja jestem tegoroczną maturzystką i choć czerwiec nie oznaczał dla mnie nauki, to oznaczał oczekiwanie na wyniki matur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak musiałam to jednak przepisać :/ Mam nadzieję, że wyniki zadowalające :)

      Usuń
  8. Świetny mix :) Jeju jakie słodkie kotki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mix kochana. Życzę Ci cudownych wakacji ;*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodkie kocie mordki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodkie koty ojej <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  12. mega fajny post z takimi podsumowaniami. jeżeli tylko udałoby mi się pisać posty regularnie może u siebie też bym coś takiego zrobiła ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zawsze fajne ułatwienie, jeśli chcemy sobie przypomnieć co się działo :)

      Usuń
  13. Bardzo fajne podsumowanie. Piszesz zwięźle, szybko się czyta. Koty są przeurocze ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetny mix zdjęć :D Urocze kociaki *.* Dzień dziecka spędziłam podobnie ;p
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny mix zdjec! ogolem ciekawy pomysl, by robic takie zestawienie fotek z danego miesiaca :)

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia! buuuziaczki

    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uznaję wspólnych obserwacji - jest napisane poniżej :)

      Usuń
  16. Czerwiec i sesja jakoś już zapomniałam że to były papuszki nierozłączki :) A Nocy Kultury nie masz co żałować, byłam widziałam i w tym roku nie zrobiła na mnie specjalnie większego wrażenia. Lubię takie miesięczne podsumowania. Uwielbiam je pisać i czytać u innych. Będę do Ciebie częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. #sesja tak bardzo. Tylko uczelnia, wakacji nie pamiętam. Teraz też będzie aktywnie. Ale od 5 mam wolne. Oby się udało. Moje kociaki też już rosną coraz większe, jak na drożdżach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe zdjecia bardzo haha :)

    +Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga i byłoby mi strasznie miło jakbyś zajrzała i zostawiła po sobie komentarz ze szczerą opinią:) To bardzo motywuje. R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że czerwiec był udany. Akurat w tym roku w szkole miałam mało do zaliczenia, więc czerwiec był u mnie luźny. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie był udany, pisałam o tym w poście :)

      Usuń
  20. Czerwiec to pod względem nauki ciężki miesiąc, ale przeżyć trzeba ;). Podoba mi się takie fotograficzne podsumowanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.