czwartek, 22 czerwca 2017

ULICE GDAŃSKA - Analogowo #7

Hej wszystkim !


Witam Was małymi zmianami na blogu. Jak widać zmieniłam szablon, choć jest on jeszcze do dopracowania i muszę uzupełnić karty menu.
Kiedy zakładałam bloga, wybrałam gotowy szablon dostępny w Internecie, który - jak się okazało - ma bardzo dużo osób w blogosferze. Obecny stworzyłam sama - korzystając z wielu wskazówek dostępnych online. Myślę, że w wakacje zajmę się szczegółami i dopracuję resztę rzeczy.


Tymczasem łapcie Gdańskie streetphotography.
I pomyśleć, że przypadkiem Pan na ostatnim zdjęciu akurat popatrzył się w obiektyw.

Enjoy !




















No i morskie opowieści dobiegły końca.


Jak podoba Wam się nowy szablon ?
Może powinnam coś dodać albo zmienić, bo jest np. mało czytelne?
Będzie mi miło, jeśli podzielicie się swoją opinią.



Pozdrawiam,
Takaszka

34 komentarze:

  1. Od razu zauważyłam nowy wygląd bloga, moim zdaniem jest teraz bardziej czytelny i ładniejszy ;)
    A co do zdjęć są świetne, uwielbiam streetphotography :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      Ja też uwielbiam, choć sama nie potrafię :) Za to polecam profil znajomego na Instagramie - @kacpertroc - to jest dopiero sztos :)

      Usuń
  2. Fajny wygląd bloga :) Zdjęcia jak zawsze świetne :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia piękne i spontaniczne. Zwłaszcza pierwsze z dzieckiem i gołębiami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to lubię streetphotography - za spontaniczność :)
      dzięki ! :)

      Usuń
  4. 5 zdjęcie jest świetne! :)
    Fajnie, że tworzysz własny szablon, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      Nie wiedziałam, że to takie proste :) aczkolwiek troche brakuje mi czasu na większe dłubanie w html'u :/ po sesji nadrobię :)

      Usuń
  5. Ale tam pięknie! Nigdy tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Gdańska starówka ma niepowtarzalny klimat :)

      Usuń
  6. Świetnie mi się ogląda zdjęcia Twojego autorstwa. Nie są "przekombinowane", z czym czasami się spotykam. A szablon ładny, minimalistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) chociaż oglądając stare zdjęcia, widzę jak kiedyś zdarzało mi się przesadzić ;D

      Usuń
  7. aaaj, zdjecia maja cudowny urok, blagam Cie napisz mi na blogu (po prostu bym to widziala) jakim to aparatem robilas???

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju jak ja uwielbiam zdjęcia z analoga, to jest po prostu klimat sam w sobie :> Genialne, aż natknęłaś mnie do oszukania moich własnych analogowych starych zdjęć :) Zdradzisz mi jaki to aparat? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na posta z analogowymi klatkami :)
      a aparat to Zenith 12cd :)

      Usuń
  9. Piękne te zdjęcia *.* A co do zmiany - gratuluję! Wiem, że jak się samemu takie rzeczy robi to można wiele włosów z głowy sobie powyrywać :D Ja już od dłuższego czasu planuję przeniesienie bloga i zmiany, ale boję się, że stracę wszystko więc się jeszcze trochę wstrzymam i kogoś poproszę. To co mogłam to zrobiłam ;p Ale raz jak w szablonie coś namieszałam, to mi wszystko zginęło ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też namieszałam i w ogóle go nie otwierało ;D ale zawsze robię kopię zapasową i staram się większosc rzeczy zmienić w CCS, a w ostateczności grzebać w htmlu ;D

      Usuń
  10. Przepiękne zdjęcia! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój szablon jest bardzo ładny. Podziwiam, sama nie umiałabym zrobić :).

    Zdjęcia bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia,byłam w Gdańsku 3 razy i jak na razie to miasto należy do moich ulubieńców ;).

    Co powiesz na wspólną obs?;)
    Zapraszamy do nas <3
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uznaję obs za obs :) Bedzie mi miło, gdy zaobserwujesz :)

      Usuń
  13. Cudowne zdjęcia, bardzo mi się podobają ;)
    Gdańsk jest ślicznym miastem

    Pozdrawiam ciepło!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://noduss-tollensss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny nowy wygląd bloga, co do fotografii mają w sobie jakiś czar!
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Nigdy nie byłam w Gdańsku :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne ujęcia! Koniecznie muszę się wybrać do Gdańska, bo pięknie tam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Gdańsk, uważam, że to jedno z najpiękniejszych polskich miast! Zdjęcia mają niesamowity klimat :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdańsk to jedno z najpiękniejszych polskich miast, uwielbiam tam przebywać (niestety mam dość daleko), więc fajnie, że dzięki Twoim zdjęciom mogłam się tam na chwilę przenieść!:) Idealnie uchwyciłaś klimat gdańskiej starówki!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytelny , i spójny nowy wygląd . Zdecydowanie na Tak ! . Przegłądałam Twojego bloga, ale to mój pierwszy komentarz. Przełamałam się w komentowaniu tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj Gdańsk ma piękne widoki, jak i klimat :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też wolę sama zrobić szablon na bloga niż brać gotowe z internetu. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne miasto ! Byłam tam dwa razy !
    Wczoraj zakupiłam kliszę do swojego Zenita więc też będą zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia. Też za niedługo zamierzam wybrać się do Gdańska :)
    Pozdrawiam !

    insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, uwielbiam Gdańsk! Ma w sobie taki klimat, ma "to coś". Pod koniec wakacji wybieram się do tego miasta. Już nie mogę się doczekać! :D
    Pozdrawiam,
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.