niedziela, 16 lipca 2017

KLAUDIA WAJS


Hej wszystkim !


Po licznych odsłonach postu ze zdjęciami dziewczyn (dla tych, którzy przegapili, post jest TUTAJ), wrzucam dziś zdjęcia Klaudii. 


Dostałam też kilka pytań odnośnie sesji i żeby rozwiać wątpliwości, w zakładce Kontakt, dodałam informacje o zasadach współpracy. Jeśli jednak nie ma tam odpowiedzi na jakieś konkretne pytanie, śmiało piszcie w komentarzach, na Facebooku, Instagramie, czy na e-maila.


A teraz zapraszam do dalszej części wpisu !


























Cieszy mnie, że tak pozytywnie odbieracie moje ostatnie wpisy.
Dzięki serdeczne !



Pozdrawiam,
Takaszka



18 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są bardzo w porządku:)
    Ostatnie zdjęcie szczególnie mi się podoba!
    Pozdrawiam

    http://www.balansfotografii.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, jednak ja bym coś zmieniła, żeby były bardziej oryginalne :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię :) Tylko, że póki co stawiam na jak najbardziej naturalne zdjęcia, bo ciągle uczę się sprzętu i nie wiem ile mogę z niego wyciągnąć :)

      Usuń
  4. Jestem tu pierwszy raz, ale od razu po wejściu mi się tu spodobało :) Masz piękne zdjęcia, a przede wszystkim naturalne co jeszcze bardziej dodaje uroku! Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie! Dziewczyna ma piękny uśmiech. Jak zgaduję - obie bliźniaczki mają piękne uśmiechy, ale też nie ma czego zgadywać - było widać w ostatniej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma piękny uśmiech :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne zdjęcia!
    Klaudia ma piękny, szczery uśmiech:)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie zdjęcia takie same, nic specjalnego.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero się uczę, ale dzięki za opinię :) Wezmę ją pod uwagę następnym razem :)

      Usuń
  9. Fajne fotki, podoba mi się ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny uśmiech! Klaudia wygląda bardzo sympatycznie. A Ty zrobiłaś super zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website and publish articles
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak inni - zwróciłam uwagę na uśmiech :) Śliczny, ale oczy też "zrobiły swoje" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.