wtorek, 25 lipca 2017

LATO W PEŁNI ! & Kocie harce


Hej wszystkim !

Ostatnimi czasy więcej tu było postów ze zdjęciami z sesji, więc dla równowagi mam dziś typowe letnie ujęcia, zrobione w ubiegłym tygodniu.

Zapraszam !







Początkowo zdjęcia miałam podzielić na dwa posty - jeden z kwiatami, a jeden z kotami, bo wyszło ich całkiem sporo (choć teraz część zdjęć odkładam do fotowyzwania 100 zdjęć z lata). Zazwyczaj staram się nie dodawać zbyt dużej ilości zdjęć, żeby Was nie zanudzać, ale dziś zrobię wyjątek. Śmieszne te nasze maluchy i bardzo skore do zabaw. W dalszym ciągu szukamy im domów, chociaż chętnych brak.

















Na koniec postanowiłam sprawdzić (w końcu) manualne ostrzenie w swojej pięćdziesiątce i złapałam nawet kilka pajączków !

















Zanim założyłam tego bloga, słyszałam, że w wakacje aktywność czytelników spada. Sama widzę też po statystykach, że w okresie wakacyjnym godziny odwiedzin bloga są trochę inne, niż były w ubiegłych miesiącach. 

Podzielacie moje zdanie? 

Jednak to prawda, że niby mamy więcej czasu, a mniej spędzamy go przed komputerem, za to w roku szkolnym zamiast zająć się nauką, spędzamy czas przeglądając internety :)


Pozdrawiam,
Takaszka


27 komentarzy:

  1. Cudne są te zdjęcia! Uwielbiam!

    Miałam, ale plany (niestety) lubią się zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kociaczki cudne <3
    brr pająki okropne, ale zdjęcia wyszły świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ujęcia, najbardziej spodobały mi się pająki :)
    W tle na którymś zdjęciu zobaczyłam cukinię, już wiem co będę jadła na śniadanie :D

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykonane zdjęcia! Najbardziej podobają mi się te z kociakami ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia :) ale staraj się np na zdjęciach kotków nie ucinać ogonków bo to źle wygląda :)
    dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście :) dopiero to zauważyłam :) dziękuję za cenną uwagę :)

      Usuń
  6. oj, czuć zmiany w Twoich fotach - z każdym postem coraz ciekawiej ;) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie uchwyciłaś te pająki! No i kwiaty w takich ujęciach wyglądają obłędnie :) A co do statystyk - ja się bardzo cieszę, że latem mniej siedzimy w komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby lato, a kolorystyka taka jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka zaleta (lub wada) złotej godziny :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie zaleta :)
      Ja ją zawsze przegapiam xD Tyle razy próbowałam wyjść wtedy na zdjęcia, ale nie wychodziło.

      Usuń
  9. Zdjęcia kwiatów są świetne, pełne wakacyjnego słońca. A tego mi akurat brakuje :<
    Kociaki boskie, moi rodzice ostatnio przygarnęli zabłąkanego (lub porzuconego) kota. Stwierdzam, że lubię je oglądać, ale nie jestem fanką kotów.

    A co do statystyk...to w sumie dobrze, że ludzie odpoczywają od komputerów :) Ja też to zauważyłam, po innych i po sobie. Ale mnie akurat praca pochłania, nie wypoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię oglądać koty, ale również nie jestem ich wielką fanką;)) Pająki za to okropne- boje się ich i brzydzę:(( takie 2 w 1

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia :D Te z pająkiem są... Wow! Piękne... Chyba i ja będę polowała w te wakacje na pająki :D Kociaki przesłodkie <3 Mam nadzieję, że znajdą odpowiedzialne domki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia, każde jest jedyne w swoim rodzaju. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są te zdjęcia ♥

    Jeej, a te koteczki przecudne no ♥

    Obserwuję ;*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  14. co do aktywności to pisałam Ci już na photoblogu :D
    piękne zdjęcia i przesłodkie kociki ♥♥♥ uwielbiam ♥
    pająki mimo, że mnie trochę obrzydzają to zdjęcia wyszyły super!

    OdpowiedzUsuń
  15. O dziwo najbardziej urzekają mnie zdjęcia kwiatów, mają w sobie taki klimat.
    Urocze kociaki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, a te kotki przeurocze!*.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, zdjęcia są prześliczne. Bardzo urocze kociaki. kiedy oglądałam zdjęcia pająka to aż mnie dreszcz przeszedł, haha. Masz bardzo ładnego bloga. Widać, że posiadasz pasję. Tak trzymaj, życzę Ci powodzenia! Jak masz chwilkę to zajrzyj do mnie. Pozdrawiam.
    https://thismyteenagelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są naprawdę świetne, szczególnie te z kociakami! Skradły moje serce:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia, jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia, pełne uroku. Brawo. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.