wtorek, 22 sierpnia 2017

BIESZCZADY #4 - Solina


Hej wszystkim !

Dokładnie miesiąc temu wróciłam z mojego małego wypadu w Bieszczady, więc jest to dobry powód, by skończyć dziś tę serię wpisów. 

Trzeciego dnia wybraliśmy się do Leśnego Zwierzyńca w Lisznej (kto nie widział, post jest TUTAJ), a następnie pojechaliśmy nad jezioro Solińskie. 


Po drodze do Soliny zatrzymaliśmy się przy jednym z mostów, żeby pomoczyć nogi w strumieniu.






W Solinie przeszliśmy się zaporą i tamtejszymi "Krupówkami", czyli deptakiem, gdzie można kupić pamiątki, zjeść gofry, czy przegrać pieniądze w gierkach, a po zwiedzaniu, zjedliśmy pysznego bieszczadzkiego pstrąga.




















Niestety zapowiada się dłuższa przerwa na blogu, bo kampania wrześniowa przede mną i mam trochę nauki do egzaminu. Mam nadzieję, że go zdam i wrócę niebawem z nowymi pomysłami.

Udanej końcówki wakacji Wam życzę ! 
Wykorzystajcie ostatnie wolne dni, a za mnie trzymajcie kciuki.


Pozdrawiam,
Takaszka

20 komentarzy:

  1. Wspaniałe miejsce, chciałabym się tam kiedyś znaleźć ;) No i śliczne fotki!

    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie miejsca, mimo, że jest ludzi, to tętni swoim własnym, naturalnym biegiem. Przynajmniej takie wydaje się to jezioro.

    Powodzenia na egzaminie, na pewno zdasz, trzymam kciuki :*

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne fotografie i świetny cytat z Kubusia Puchatka ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fotorelacja i piękne widoki :) Powodzenia na kampanii wrześniowej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że trochę wypoczęłaś i powodzenia w kampanii wrześniowej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za egzamin! A na Solinie jestem bardzo często, piękne widoki i fajny chill, tyle, że teraz sezon i remont zapory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tam pięknie. Cudowne widoki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejuu słyszałam o tym miejscu i marzę żeby się tam wybrać, ale wiem że się spełni na bank! pięknie tam ♥
    powodzenia na egzaminie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. już gdzieś pisałam, że w tym sezonie królują góry, a nie morze, bo wszyscy blogerzy których znam właśnie w górach spędzają wakacje :O cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia, takie klimatyczne <3
    Powodzenia w nauce i trzymam kciuki za egzamin! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne fotki, chciałabym kiedyś odwiedzić Bieszczady :) Polska taka piękna a ja w Kalifornii xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie pokazane, aż korci mnie żeby w końcu odwiedzić tę część naszego kraju :)
    Powodzenie na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bieszczady są piękne ;) świetna fotorelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również uwielbiam tam przyjeżdżać :) Piękne pamiątkowe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.