środa, 9 sierpnia 2017

CARNAVAL SZTUKMISTRZÓW


Hej wszystkim !


Nie tak dawno w Lublinie miało miejsce dosyć fajne wydarzenie - CARNAVAL SZTUKMISTRZÓW. Dla niewtajemniczonych jest to czas, w którym artyści, cyrkowcy, highlinerzy, połykacze ognia, tancerze czy magicy, dają uliczne pokazy. Poza tym pełno jest budek z jedzeniem i pamiątkami. Całość trwała cztery dni (27-30 lipca), jednak ja byłam tylko w piątek. Przyznam, że pierwszy raz udało mi się być na tym pokazie i myślałam, że tłum będzie trochę mniejszy. Na szczęście najfajniejsze pokazy oglądało się z głową zwróconą ku górze (highlinerzy byli świetni!).


Jeśli jesteście ciekawi, jak wygląda Lublin podczas Carnalavu, zapraszam do dalszej części wpisu.
Enjoy !



































Przyznam, że z chęcią wybiorę się za rok na konkretne widowiska, bo w tym nie udało nam się w całości być na żadnym.

Lublinianie, wpadliście na chwilę na karnawał? 


Pozdrawiam,
Takaszka



14 komentarzy:

  1. Ale super wydarzenie. Gdybym mogła, z chęcią wybrałabym się na coś takiego. Pozdrawiam :).

    pasjaprzezobiektyw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja...ale rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/jak-to-jest-dostac-wymarzona-prace.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam, widziałam. Było mega klimatycznie, od samego zamku do placu litewskiego. Zdecydowanie lubię takie imprezy, pięknie podświetlone kamienice, muzyka i radość :)
    I istnieje duże prawdopodobieństwo, że gdzieś w tym tłumie się minęłyśmy, bo też byłam w piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super sprawa, fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku nie miałam okazji być, ale wydarzenie warte uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny event! Muszę przyznać, że pierwszy raz słyszę w ogóle o czymś takim. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki lęk wysokości, że jak patrzę na niektóre zdjęcia z liną, to aż mi słabo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie spacerujący na linach zaparli mi dech w piersiach, szok ze cos takiego jest organizowane w mieście :D Kasia wiesz ze własnie zdałam sobie sprawę, że jestesmy w tym samym wieku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ciągle myślałam, że jesteś rok starsza :) Rocznik '95 rzl :)

      Usuń
  9. Zdjęcia z balonami najlepsze!
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zobaczyłabym takie widowisko, nigdy o czymś takim nie słyszałam. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej, aż zatęskniłam za Lublinem :( pięknie tam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.