piątek, 4 sierpnia 2017

IZA WAJS


Hej wszystkim !

Po małej przerwie od portretów, wracam dziś ze zdjęciami Izy, które zrobiłyśmy trzy tygodnie temu.

(Post ze zdjęciami dziewczyn możecie zobaczyć TUTAJ,
a zdjęcia Klaudii - drugiej z sióstr - TUTAJ).

Enjoy !


















Bardzo mi miło, że dziewczyny zgodziły się odnowić naszą współpracę, choć ciągle uczę się, jak robić zdjęcia i niewiele jeszcze umiem.

Tymczasem ja wracam do Photoshopa i obróbki najnowszej sesji z Weroniką.
Udało nam się złapać ostatnie ujęcia w zbożu!


Pozdrawiam,
Takaszka

14 komentarzy:

  1. Jejku, jak miło zobaczyć tak piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Zapraszam CAKEMONIKA ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. Ciekawa rzecz, bo zdjęcia w zbożu super komponują się z nadrukiem na koszulce modelki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? :) też to później zauważyłam :)

      Usuń
  4. Jaka urocza, drobniutka przerwa między zębami :)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przemiły, ciepły uśmiech :)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam: anniesliving.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale to nie ja :) Chyba jest drobna różnica między moim zdjęciem w bocznym pasku :)

      Usuń
  6. A tam niewiele jeszcze umiesz! Bardzo ładne i naturalne zdjęcia :) Modelka ma piękny uśmiech! :)
    I czekam na efekty najnowszej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą na dniach :) jestem bardzo zadowolona z nowej sesji :) I w koncu spróbowałam RAW-ów :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia i I oczywiście modelka <3

    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.