środa, 2 sierpnia 2017

PHOTOMIX #12 - Podsumowanie lipca


Witam w sierpniu, Proszę Państwa !


Od dwóch dni próbuję zabrać się za podsumowanie ubiegłego miesiąca i nareszcie mi się to udało.
Jeśli jesteście ciekawi, jak minął mój lipiec, zapraszam do dalszej części posta !


Enjoy !

źródło: Pinterest

 

Lipiec zaczęłam od sfotografowania naszych kotów. Mieliśmy nadzieję, że znajdą nowe domy, ale do tej pory jeszcze się to nie udało (i pewnie na stałe zostaną u nas).
Post ze zdjęciami kotów możecie zobaczyć TUTAJ.




W drugą niedzielę, spędziłam czas z Martą i Mariuszem. Była to moja pierwsza sesja w te wakacje, a zarazem pierwsza sesja pary nowym aparatem (przypomniałam sobie, że kiedyś robiłam już jedną parze znajomych, ale było to 4 lata temu). 
Post ze zdjęciami zakochanych możecie zobaczyć TUTAJ.



Kilka dni później spotkałam się z pięknymi bliźniaczkami - Izą i Klaudią, gdzie zrobiłam im zdjęcia siostrzane, jak i pojedyncze. 
Post ze zdjęciami dziewczyn jest TUTAJ, a post ze zdjęciami Klaudii jest TUTAJ.
Jako małą zapowiedź wrzucam też zdjęcia Izy, a cały post zobaczycie następnym razem - na pewno jeszcze w tym tygodniu.





Wieczory na wsi malują piękne widoki! Kwiaty skąpane w słońcu i bawiące się koty, możecie zobaczyć TUTAJ.



19-22 lipca spędziłam w Bieszczadach. Nie będę po raz kolejny się powtarzać, także odsyłam Was TUTAJ i TUTAJ. W planach mam jeszcze trzy wakacyjne posty - dzień drugi, leśny zwierzyniec (ta wychillowana surykatka jest właśnie stamtąd) i dzień trzeci. Także stay tuned !




W ubiegły piątek miałam okazję być na Carnavale Sztukmistrzów w Lublinie. Szykuję o tym kolejnego posta, a zdjęcia wrzucam jako małą zachętę.




W sobotę bawiliśmy się na weselu Wioli i Kamila. Zdjęcia pochodzą z fotobudki (fajnafotobudka.pl).



Poniżej zobaczycie różne zdjęcia z telefonu, a na końcu kilka zapisanych snapów.

1/2 - spotkanie z Gosią , 3/4 - spacer z Supłem.

1. Wiejskie klimaty , 2. Nieproszony gość w domu , 3. Czekoladowe muffinki , 4. Ktoś mi zajął miejsce do opalania.

1/2 - spacer , 3. - chill z Ramonką , 4. - Rysia po operacji

1. zachód słońca , 2. powrót z gór , 3/4 koleżanki Supła :)


Spełniłam jedno z postanowień wakacyjnych i obcięłam włosy ! Zobaczcie na poprzednim zdjęciu, jaka jest różnica ! :)







Jak co podsumowanie, zastanawiam się, gdzie podział się ubiegły miesiąc ?! 


Czuję jakiś niedosyt jeśli chodzi o liczbę postów, zwłaszcza, że zdjęcia czekają gotowe na dysku. Nie chcę tu spamować, zwłaszcza, że w wakacje zasięgi są mniejsze, ale 8 postów to jednak nie tak dużo. Dziś przyszła też do mnie paczka, a w niej blenda, statyw i pilocik - mam w głowie nowe pomysły ! Ostatnio na wielu blogach czytałam o kryzysie twórczym - u mnie na szczęście, nie widać go na horyzoncie. Ciągle się uczę i jestem wdzięczna, jeśli mam możliwość realizować sesje z różnymi osobami.
Radzyń i okolice, zapraszam na sesje TFP !


Dajcie znać jak minął Wam lipiec !
Ja tymczasem uciekam szykować sprzęt na kolejne zdjęcia.


Pozdrawiam,
Takaszka


18 komentarzy:

  1. Świetny post, bardzo przyjemnie się go czytało :) widzę, że lipiec był bardzo owocny ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Miałaś bardzo fajny lipiec. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny miesiąc minął, nawet nie wiadomo kiedy ;o Super, że się realizujesz i oby wena Cię nie opuszczała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahah o kurcze wielbie wszystkie zdj z kotami w tym poscie <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze z chęcią oglądam Twoje zdjęcia. Widzę, że lipiec minął miło i aktywnie :). Czekam na zapowiedziane posty. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie podsumowania danego miesiąca! Super post :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia. Widzę, że lipiec był udany. :) Kobieta pełna werwy. Bardzo fajnie. Czekam na kolejne zdjęcia. Coś czuję, że będzie ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg, ten nietoperz to faktycznie niezły gość w domu! Oby sierpień był dla Ciebie bardzo owocny w zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak sie nazywasz na snapku? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tego haszczaka ze zdjęć. :) Chociaż kociaki też urocze. W ogóle świetny post. Bardzo estetyczny mix. :)
    U mnie kryzys chyba już minął, ale również zauważyłam, że wiele osób o tym pisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam, że kryzys dopada bardziej w zimie, kiedy nie ma pogody do zdjęć :/ ale jak widać bywa różnie.
      Pół-haszczak dziękuje :)

      Usuń
  12. Jejku! Ależ cudowne zdjęcia można zobaczyć u Ciebie na blogu :)
    Przepiękne kociaki ♥ Nie do wiary, że aż do tej pory nie znalazły domków - sama przygarnęłabym jakiegoś malucha, gdyby nie fakt, że mój 'czarny książę' nie akceptuje innych przedstawicieli swojego gatunku. Zapomniał już jak pierwsze miesiące życia spędzał w schronisku, za pan brat z innymi kotami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety takich pospolitych burasów nikt nie chce :) Trudno, zostaną u nas razem z innymi :)

      dzięki ! :)

      Usuń
  13. Fantastyczne zdjęcia! Najbardziej przekonały mnie kotki i zdjęcia bliźniaczek, super! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.