wtorek, 5 września 2017

PHOTOMIX #13 - Podsumowanie sierpnia i plany na wrzesień


Hej wszystkim !

Wrzesień niepostrzeżenie zapukał do naszych drzwi, a aura na dworze zrobiła się iście jesienna. Ostatnie 3 tygodnie spędziłam na walce z notatkami i dziesiątkami zadań, a aparat kurzył się na półce. Wczoraj zdałam drugą część egzaminu, więc batalię wrześniową skończyłam wcześniej, niż się spodziewałam i okazało się, że mam jeszcze miesiąc wakacji ! 
Jak widać, w tym miesiącu nie pojawił się jeszcze photomix i myślałam, że się nie pojawi, ale postaram się podsumować sierpień w kilku słowach i zdjęciach.


Jeśli jesteście jednak ciekawi co u mnie i jakie mam plany na swój ostatni miesiąc wakacji, zapraszam do dalszej części wpisu !


źródło: Pinterest


Pierwsza połowa miesiąca minęła mi bardzo szybko - cieszyłam się wakacjami i wspaniałą pogodą. W pierwszych dniach zdążyłyśmy z Weroniką zrobić ostatnie zdjęcia w zbożach, a post z efektami sesji możecie zobaczyć w TYM wpisie.




Oprócz tego, na blogu pojawiły się wpisy o mojej wyprawie w Bieszczady, które możecie zobaczyć w tych postach:
  • Mała Rawka, Wielka Rawka i Krzemieniec - TUTAJ
  • Leśny Zwierzyniec w Lisznej - TUTAJ
  • Solina - TUTAJ

Z sesjami niestety nie poszalałam - trzy z nich zostały odwołane przez pogodę, ale niestety - siła wyższa. Za to w ostatni weekend sierpnia miałam okazję fotografować na wieczorze panieńskim Karoliny. Dziewczyny zorganizowały imprezę nad Jeziorem Białym i w tych okolicach odbyła się sesja. Poniżej mała zapowiedź, a post pojawi się w kolejnych dniach!




Zrobiłam za to sporo zdjęć, bez konkretnej koncepcji, głównie moim kotom, czy roślinom, gdyż realizuję ciągle wyzwanie 100 zdjęć z lata.
Choć na blogu nie pojawiało się nic nowego, sporo takich pojedynczych zdjęć wrzucałam na Photobloga. Jeśli jesteście ciekawi, link znajduje się w pasku pod nagłówkiem.





Nowością na moim blogu była recenzja. Jakiś czas temu dostałam kosmetyki do przetestowania i w końcu postanowiłam podzielić się moją opinią, którą możecie poznać w poprzednim wpisie. Choć była to pierwsza współpraca, wydaje mi się, że też ostatnia, którą przyjęłam, ale to nie temat na dzisiejszy wpis.

No i proszę, mamy wrzesień.
Wiecie, że w tym miesiącu minie rok od założenia tego bloga? Zastanawiam się jaki wpis przygotować z tej okazji. Bardziej osobisty, żebyście mogli mnie lepiej poznać, czy bardziej fotograficzny ? Myślałam m.in. o kilku faktach o mnie, może Q&A, a może coś jeszcze innego ? Dajcie znać o czym chcielibyście przeczytać, a jeśli macie jakieś pytania, to chętnie na nie odpowiem.

Poza tym rozplanowałam już kilka postów i m.in. poznacie trochę moich inspiracji, postaram się podjąć kolejne wyzwania fotograficzne, o których pisałam w styczniu i mam nadzieję, że uda mi się zrealizować jeszcze jakieś jesienne sesje, zanim wyjadę do Lublina. 


Radzyń i okolice, zapraszam na sesje TFP ! (kontakt w mailu, lub na IG)


Kończąc ten przydługi wpis, chętnie dowiem się, jak spędziliście sierpień.
Rozpoczęliście rok szkolny, czy cieszycie się jeszcze miesiącem wakacji ?
A wszystkim uczniom życzę powodzenia w nowym roku szkolnym !


Pozdrawiam,
Takaszka


35 komentarzy:

  1. Uwielbiam posty z takimi podsumowaniami :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zakończonej batalii. Mimo, że nie wszystko wyszło tak, jak planowałaś widać, że nie próznowałaś! Widać, że dziewczyny z panieńskiego dały czadu :))
    Pozdrawiam serdecznie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dały :) Nie zliczyłam nawet ilości facetów, którzy się za nimi oglądali :)

      Dziękuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. ale śliczne zdjęcia! kotek jest uroczy :) pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny mix;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow, to ujęcie, gdzie kotek gryzie siatkę (lub gałązki) jest fenomenalne! Jestem ciekawa sesji z wieczoru panieńskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) To gałązka :)
      W takim razie zapraszam na kolejne wpisy :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię wrzesień ;) zdjęcia kotka i roślin są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcie drapieżnego kotka.. miazga, haha :D golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej oczywiście lubię lato,
    jesień tak średnio, chociaż uwielbiam ten caly klimat jaki w sobie ma

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i uwielbiam podsumowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź :) Teraz chyba powinnam dodać posta odnośnie pytań.. xD

      Usuń
  11. Robisz piękne zdjęcia.

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerzę to wolę wpis q&a bo taki fotograficzny możesz dodać zawsze ;* a tak to poznamy Cie lepiej i będzie to coś wyjątkowego na tym blogu! pozdrawiam ;*
    a co będziesz robić w Lublinie?

    OdpowiedzUsuń
  13. No to gratuluję zakończona wrześniowej batalii :) Dobrze, że zakończona sukcesem.
    Mój sierpień śmignął i coś czuję, że podobnie będzie z wrześniem. Obym się myliła. I oby pogoda była bardziej w klimacie złotej jesieni, bo również liczę na jesienne kadry do stworzenia :)
    Wera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Sama się zdziwiłam, że tak szybko poszło :)
      Życzmy sobie, żeby wrzesień był idealnym odzwierciedleniem złotej, polskiej jesieni :)

      Usuń
  14. uwielbiam kocią fotografię, oczu nie mogę oderwać! :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie czuje jeszcze tej jesiennej aury, u mnie w sumie sierpień minął szybciutko i aktywnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie od 3 dni leje deszcz, więc aura jakby bardziej listopadowa :(

      Usuń
  16. Boze jakie cudowne zdjęcie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że u ciebie dużo się działo! Ja byłam w sierpniu w Hiszpanii, jeszcze wczoraj w Warszawie. A co do roku szkolnego już jutro mam kartkówkę z matmy (3 gim, więc wszędzie słyszę o egzaminie), ale jakoś to będzie.
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za bardzo nic się nie działo.. pisałam o tym we wpisie ;D

      Usuń
  18. Świetne podsumowanie :) chętnie poczytałabym kilka faktów o Tobie!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę właśnie nad postem q&a + kilka faktów o mnie, ale kompletnie nie wiem jakie fakty zaciekawiły by czytelników :) Chyba jestem zbyt nudna xD

      Usuń
  19. Gratuluję zdanego egzaminu, ciesz się jeszcze miesiącem 'wolności' :D
    Twoje zdjęcia są piękne, lubię je oglądać :)

    Ech, słyszałam, że migreny też kiepska sprawa. Masz takie mocne, czy raczej kończy się na bólu głowy. Nasza okulistka nie może wstać z łóżka gdy ją to dziadostwo złapie. Wiesz co, teraz mnie już nie boli, co jest dziwne. Pojawiło się z nikąd i tak samo przestało? Sama nie wiem co o tym myśleć, cieszę się, że nie boli, ale z drugiej strony obawiam się, że jeszcze się to powtórzy.. :<

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia ;) i z przyjemności wróciłam się do postu o Bieszczadach ;) uwielbiam to miejsce ;) a na Rawkach również byłam podczas wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny mix zdjeciowy, super zdjecia :D
    ja na szczescie mam jeszcze miesiąc wakacji, no w sumie już niecały :(
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.