piątek, 8 września 2017

WIECZÓR PANIEŃSKI KAROLINY


Hej wszystkim !

W ostatni weekend sierpnia miałam okazję fotografować na wieczorze panieńskim Karoliny.
Przed moim obiektywem stanęło sześć pięknych dziewczyn, co było dla mnie nowym wyzwaniem.
Jeśli jesteście ciekawi efektów, zapraszam do dalszej części wpisu !

Enjoy !




























Przyznam, że dziewczyny wzbudzały niemałe zainteresowanie. Dopiero idąc za nimi zobaczyłam jak wielu facetów
(o dziwo, też tych żonatych) się za nimi oglądało ! Nieliczni pozowali nawet z nimi do zdjęć. Co więcej, pan ratownik i paralotniarz, chcieli załapać się na zdjęcia.
No i dziękujemy chłopakowi, który pozwolił nam zrobić zdjęcia na rowerkach ! :)

Jak podoba Wam się sesja?
Myślicie, że to ciekawa atrakcja wieczoru panieńskiego?

Pozdrawiam,
Takaszka


31 komentarzy:

  1. super zorganizowany wieczór panieński i odjazdowe zdjęcia 😉😍

    OdpowiedzUsuń
  2. TO musiała być super sprawa, fotografować wieczór panieński! Zdjęcia bardzo ładne. Najbardziej podoba mi się to, na którym dziewczyny siedzą na mostku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, bardzo fajne doświadczenie :) Dzięki :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na upamiętnienie panieńskiego, które takie już są, że wzbudzają nie małe zainteresowanie u mężczyzn :D Mój ostatni panieński upłynął w atmosferze oganiania się od facetów ;)
    Super sobie poradziłyście i Pani fotograf i modeli ;) Naturalnie, nie sztucznie pozowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki! Jejku wieczór panieński na pewno super rzecz i wspomnienie haha. Obserwuję! Zapraszam do mnie,zawsze się owdzięczam i byłoby mi bardzo miło, ponieważ brakuje mi bardzo mało do 100 followers.
    Pozdrawiam, XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wymieniam się obserwacjami, info znajduje się przy opcji dodania komentarza :)

      Usuń
  5. Widzę, że świetnie się bawiłyście ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdjęcie, gdzie panie moczą sobie nogi w wodzie i chlapią dookoła jest super! Moje ulubione. A podczas całej sesji uchwyciłaś świetne momenty, będzie piękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetie sprawdziłaś się w roli fotografa, naprawdę doba robota ♥
    Nie dziwne, że się oglądali za dziewczynami, bo są naprawdę piękne ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) I tak, same piękne dziewczyny miałam przed aparatem :)

      Usuń
  8. zawsze podobała mi się sama idea wieczorów panieńskich, jednakże jestem typem człowieka anty-imprezowym, więc mój wieczór panieński spędziłam w kinie i przy piwie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby nie robić nic na siłę :) Po co miałaś się męczyć np. w klubie :)

      Usuń
  9. ps. czy przyjęłam Cię w końcu na IG? :D wydaje mi się, że tak, bo te zdjęcia już mi gdzieś mignęły :D

    OdpowiedzUsuń
  10. you girls are all gorgeous...

    anyway, I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia! Dziewczyny będą miały super pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) Mam nadzieję, że są zadowolone :)

      Usuń
  12. Great post, it’s so interesting.
    I really love your blog,it’s amazing!
    I'd love to follow for follow, I'm already following you.
    I colori dell'arcobaleno

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ten Pan za kierownicą to no no ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha wolę nie komentować jego tekstów i zachowania xD No i nieprawdziwego tatuażu na klacie xD

      Usuń
  14. Świetne zdjęcia!! Jednak niepotrzebne te rogi na głowie ;p

    http://start-afire.blogspot.com/2017/09/8-wskazowek-do-lepszego-zycia.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma takie dekoracje i dodatki, jakie chce :) Myślę, że to praktycznie jedyny wieczór, kiedy bez krępowania się można nosić welon czy rogi :)

      Usuń
  15. Świetnie sobie poradziłaś! :)
    Fotografowanie grupy nie jest łatwym zadaniem.
    Również wykonywałam zdjęcia na wieczorze panieńskim. Dla mnie najtrudniejszym zadaniem było zrobienia zdjęcia, aby żadna dziewczyna nie mrugnęła w chwili wykonywania go :D

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !

Zostaw link do bloga, a na pewno Cię odwiedzę, jednak nie uznaję wzajemnych obserwacji.
Odpowiadam zawsze pod zadanym pytaniem, więc jeśli czekasz na odpowiedź - sprawdź swój komentarz.

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.